خبرهای داغ:
مدير روابط عمومي جمعيت هلال احمر استان همدان خبر داد
مدير روابط عمومي جمعيت هلال احمر استان همدان از نجات 41 مصدوم و اسکان 22 هزار و 500 نفر در راه مانده در طول سه روز گذشته در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۴۶۴۸
|
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶

مقصود شعباني در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان با تشريح حوادث چند روز گذشته اظهار كرد: نجاتگران هلال‌احمر استان با سرعت عمل مناسب و حضور به موقع در مخاطرات سه روز گذشته به خصوص گير افتادگان در كولاك جاده و كوهستان با اسکان و ارائه خدمات به 22 هزار و 500 نفرعملکردمناسبی داشتند.

وي با اشاره به در اختیار گذاشتن 8 هزار و 576 تخته پتو و 11 هزار و 252 پرس غذا افزود: تعدادی از این افراد دچار مصدومیت و آسيب دیدگی بر اثر تصادفات جاده‌اي، برف و كولاك و واژگونی خودرو و...شده بودند که به آنها خدمات حضوري ارائه شد.

مدير روابط عمومي جمعيت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه تعدادی از افراد دچار جراحت شده به صورت سرپايي درمان شدند و بحث پانسمان و بانداژ بر روي آنان انجام گرفت، گفت: 41 نفر نیز بعد از انجام كمك هاي اوليه توسط آمبولانس به بيمارستان اعزام شدند.

وی يادآور شد: 140 نفر نيروي متخصص و نجاتگر در قالب 54 تيم با 57 دستگاه آمبولانس و خودرو نجات، خدمات فوق را به صورت شبانه روزی ارئه کردند.

گفتنی است؛ پايگاه‌های امداد جاده‌اي هلال احمر استان همدان به صورت تمام وقت در جاده‌هاي این استان مستقر و به حادثه ديدگان ناشي از بارش برف وباران، تصادفات و اتفاقات ناگوار خدمات رساني مي کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات