خبرهای داغ:
معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان خبر داد

برگزاری مرحله استاني ششمين المپياد فرهنگي ـ ورزشي جوانان در همدان

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان از برگزاری مرحله استاني ششمين المپياد فرهنگي فرهنگي ـ ورزشي جوانان عضو هلال احمر با شعار «جوان سالم، جهاني سالم مي‌سازد» در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۵۰۰۴
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مريم پا ك‌بين اظهار داشت: همزمان با دهه مبارك فجر ششمين المپياد فرهنگي ورزشي اعضاء كانون‌ها‌ي دانشجويي، جوانان، روستايي و طلاب جمعيت هلال احمر استان همدان با مشاركت 218 نفر عضو و 97 نفر داور و كادر اجرايي برگزار شد.

وی افزود: المپياد فرهنگي- ورزشي اعضاء جوانان جمعيت هلال احمر استان همدان با هدف ارتقاء آمادگي جسماني اعضاء، جذب و نگهداري اعضاء و ايجاد نشاط بين جوانان اجرایی شد.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان اضافه کرد: اين مسابقات در دو بخش خواهران در رشته‌هاي شنا، آمادگي جسماني و واليبال و برادران در رشته‌هاي فوتسال، شنا و آمادگي جسماني به ميزباني هلال احمر استان همدان برگزار شد.

وی ادامه داد: 35 تيم در رشته‌هاي مختلف برای شركت در مسابقات در مركز استان حضور يافتند و با يكديگر به رقابت پرداختند.

گفتنی است؛ در رشته شنای برادران به ترتيب شهرستان‌هاي ملاير، اسدآباد و رزن و در رشته آمادگي جسماني برادران شهرستان‌هاي اسدآباد، كبودراهنگ، همدان و در رشته فوتسال برادران شهرستان‌هاي اسدآباد، كبودراهنگ، نهاوند به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رشته‌هاي آمادگي جسماني خواهران نیز به ترتيب شهرستان‌هاي كبودراهنگ، فامنين و نهاوند اول تا سوم و در رشته واليبال خواهران نیز به ترتيب شهرستان‌هاي ملاير، اسدآباد و همدان مقام اول تا سوم این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات