خبرهای داغ:
رئیس هلال احمر شهرستان بهار خبر داد

نجات دو نفر از مرگ حتمی توسط نجاتگران شهرستان بهار

رئیس هلال احمر شهرستان بهار از نجات دو نفر از مرگ حتمی توسط نجاتگران شهرستان بهار در پی بارش برف اخیر در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۴۰۹۴
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷

مهدي حمزه در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به بارش برف و کولاک شدید در شهرستان بهار اظهار داشت: همزمان با بارش برف و لغزنده بودن جاده‌ها و سرمای شدید شب گذشته، نجاتگران شهرستان بهار دو مرد میانسال را از مرگ حتمی نجات دادند.

وی افزود: شب گذشته توسط گزارشات مردمی و خانواده این دو نفر خبردار شدیم که آنها در روستای متروکه‌ای مفقود شده‌اند و احتمالاً برای آنها مشکلی پیش آمده است.

رئیس هلال احمر شهرستان بهار بیان داشت: چند نفر از نجاتگران و مربيان زبده که آموزش‌هاي لازم را فرا گرفته بودند و از آمادگي روحی و روانی برخوردار بودند به محل اعلام شده اعزام شدند.

وی اضافه کرد: محل مفقودی‌ها را روستای متروکه شیخی‌جان اعلام کرده بودند که با هر سختی و خطرپذیری بود خود را به نزدیکی روستا رساندیم، تاریکی شب و کولاک ادامه راه را غیرممکن کرده بود بنابراین طی تماس با فرمانداری شهرستان توانستیم یک دستگاه لودر اداره راه را برای کمک فراخوان کنیم.

حمزه بیان داشت: با ورود این ابزار و استفاده از تجهیزات امدادی لازم، خود را به روستای مذکور رساندیم که با پیکر سرد و یخ‌زده آن دو مرد روبرو شدیم که بلافاصله نجاتگران اقدامات اولیه در زمینه سرمازدگی را انجام داده و آنها را به شهرستان بهار انتقال دادند.

وی ضمن تقدیر از ارگان‌های همکاری کننده در این زمینه یادآورشد: لطف و کمک خداوند متعال و آمادگی نجاتگران و برخورداری آنها از تجهیزات لازم از جمله لودر اداره راه باعث شد دو فرد از مرگ حتمی نجات پیدا کرده و به آغوش خانواده خود بازگردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات