خبرهای داغ:
معاون امداد و نجات همدان خبر داد

آماده‌باش 12 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای استان همدان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه 12 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای استان همدان در آماده‌باش قرار دارند، گفت: جاده همدان به تجرک به سمت ساوه به طور کامل بسته شده است.
کد خبر: ۸۶۰۳۷۵۰
|
۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسین اشرفی اظهار داشت: تردد در تمام محورهای استان همدان به سبب یخبندان و کولاک به کندی انجام می‌شود و رانندگان باید برای تردد از زنجیر چرخ استفاده کنند و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

وی افزود: سرنشینان خودروها باید وسایل ایمنی، مواد غذایی مناسب، لباس گرم و پتو را همراه داشته باشند و در صورت بروز مشکل با شماره 112 پایگاه‌های جمعیت هلال احمر برای امدادرسانی تماس بگیرند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان تصریح کرد: جاده همدان به تجرک به سمت ساوه به طور کامل بسته شده است و ترددی انجام نمی‌شود و جاده تهران به همدان نیز گرفتار کولاک و برف و یخ‌زدگی جاده است.

وی بیان کرد: تصادفات جاده‌ای در گردنه دوخان بسیار رخ داده است و تعدای از سرنشینان خودروها که در قسمتی از اتوبان که هنوز افتتاح نشده است در حال تردد بودند که زمین‌گیر برف شدند.

اشرفی با اشاره به وقوع تصادفات زنجیره‌ای در محور همدان به ساوه افزود: ساعت 13:30 امروز در حوالی اولین عوارضی همدان 6 دستگاه خودرو با هم به صورت زنجیره‌ای برخورد کردند که 3 نفر از مصدومان توسط خودروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

وی گفت: تعداد 20 خانواده که در محورهای برف‌گیر همدان به ساوه گرفتار شده بودند و امکان ادامه مسیر برای آنها فراهم نبود در پایگاه امداد و نجات تجرک اسکان یافتند و تغذیه اضطراری برای آنها ارسال شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان تأکید کرد: در محور و گردنه اسدآباد نیز تردد به سختی انجام می‌گیرد و در این راستا برای اسکان مسافران در راه مانده حسینیه‌ها، مساجد و مدارس شهرهای بهار و مریانج به پتو و تغذیه اضطراری مجهز شدند.

وی افزود: نیروهای امداد و نجات شهرستان بهار اکنون در حال نجات خانواده‌ای هستند که در خودروی شخصی خود در مسیر مهاجران گرفتار کولاک شدند.

اشرفی با بیان اینکه 12 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای استان همدان در آماده‌باش قرار دارند، بیان کرد: در محور زاغه به سمت اسدآباد نیز به سبب کولاک و یخبندان تردد چند ساعتی متوقف شده بود که با امدادرسانی این جاده باز شد.

وی اظهار داشت: تعدادی از خودروها در حین تردد به سبب عدم دید کافی و لغزندگی محورها از شانه خاکی جاده لیز خورده بودند که این خودروها توسط نیروهای امدادی بوکسل شدند و در مسیر اصلی حرکت کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار