خبرهای داغ:
مديرعامل جمعيت هلال احمر استان همدان خبر داد

اجرای طرح ملي ايمنی و سلامت مسافرين نوروزی در همدان

مديرعامل جمعيت هلال احمر استان همدان از اجرای طرح ملی ايمنی و سلامت مسافرين نوروزي با هدف پيشگيري از تصادفات و داشتن سفری ايمن و سالم در ايام نوروز با شعار «بی‌گدار به جاده نزنيم و ظريف برانيم» خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۱۵۷۶
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بهروز كارخانه‌ای در حاشيه افتتاحيه طرح امداد نوروزی كه با حضور يگان‌های امدادی استان صورت گرفت، اظهار كرد: هلال احمر استان همدان با استقرار پست‌های ثابت و سيار و به كارگيری خودروهای آمبولانس ‏ نجات و نيروهاي عملياتی در جاده‌های پرتردد و مبادی ورودی شهرهای استان به منظور اجرای سريع عمليات امداد و نجات جاده‌ای و ساير حوادث و سوانح احتمالي اقدام كرده است.

وی با اشاره به شروع كمپين «نه به تصادفات» با همكاري معاونت‌هاي امداد‏‏‏، جوانان و داوطلبان گفت: برای اجراي طرح ملي امداد نوروزی تمام كاركنان هلال احمر دست به دست هم داده و مقوله امداد كه شامل تغذيه و سرپناه اضطراری و امكانات زيستی به آسيب ديدگان حوادث و سوانح است و مقوله نجات كه شامل اقداماتی از قبيل دسترسی و دستيابی، تثبيت و رهاسازی، ارائه كمك‌ها و خدمات اوليه پزشكي و انتقال فرد آسيب ديده به مراكز درمانی است را به صورت صحيح و به موقع اجرایی کنند.

مديرعامل جمعيت هلال احمر استان همدان ضمن بيان خدمات و اقدامات پايگاه‌هاي ثابت و سيار و موقت خاطرنشان كرد: هر يك از پايگاه‌ها با توجه به محدوده‌های مشخصی كه براي آنها تعريف شده در شهرستان خود با رعايت زمان طلايی پاسخگويی جهت امدادرساني اقدام خواهند كرد كه اين محدوده برای پايگاه‌های ثابت 25 كيلومتری، پايگاه‌های موقت 20 كيلومتری و پست‌های سيار به شعاع 10 كيلومتری است.

وي با اشاره به اجرای طرح ملی ايمنی و سلامت مسافرين نوروزي عنوان كرد: اين طرح كه توسط معاونت جوانان اجرا مي‌شود با هدف پيشگيری از تصادفات و داشتن سفري ايمن و سالم در ايام نوروز با شعار «بیگدار به جاده نزنيم و ظريف برانيم» به اجرا در می‌آید.

کارخانه‌ای تصریح كرد: در نوروز امسال معاونت جوانان هلال احمر استان كمپين «نه به تصادفات» را با هدف حساس‌سازي آحاد جامعه نسبت به خطرات پيش رو در رانندگي و سفر برگزار می‌شود تا با استفاده حداكثري از فضای مجازی و ساخت تيزر و فيلم آموزشی و دعوت از مسئولين، هنرمندان و ورزشكاران در ايجاد سفری سالم و ايمن براي مسافرين نوروزی، نقش موثری را ايفا كنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار