خبرهای داغ:
رئیس هلال احمر شهرستان کبودراهنگ خبر داد
رئیس هلال احمر کبودراهنگ از اجرای بیش از 25 عنوان برنامه در ایام‌الله دهه فجر در شهرستان کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۰۴۳۶
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰
جبار طهماسبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج در کبودراهنگ، اظهار کرد: کارکنان، جوانان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان کبودراهنگ با حضوری حداکثری خود در راهپیمایی 22 بهمن، برنامه‌های متنوعی در راستای گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در قالب 25 برنامه برگزار می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه قصه‌گویی و خاطره‌گویی در کتابخانه جمعیت هلال احمر گفت: مسابقه نقاشی با موضوع انقلاب در مدارس و مهد غنچه‌های هلال احمر نیز برگزار خواهد شد.

رئیس هلال احمر شهرستان کبودراهنگ در خصوص برگزاری جشن انقلاب در دانشگاه پیام نور شهرستان که در 20 بهمن برگزار خواهد شد، گفت: مسابقه فجرآفرینان هلال احمر نیز در این راستا برگزار خواهد شد.

وی از دیگر برنامه‌های هلال احمر را آذین‌بندی جمعیت، حضور اعضای جوانان در مسابقات المپیاد ورزشی، برپایی نمایشگاه امدادی در دانشگاه پیام نور، کارگاه آموزشی (فعالیت زنان در انقلاب)، اعزام کاروان سلامت به روستاهای محروم و برگزاری ایستگاه سلامت در مسیر راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد.

طهماسبی در پایان از برگزاری مراسم قدردانی از امدادگران، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه هلال احمر شهرستان بیش از 2 هزار داوطلب دارد بنابراین همه آنان آمادگی کامل در مقابله با هرگونه حادثه را دارند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات