بیانیه سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان به مناسبت دهه مبارک فجر:
در بیانیه سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان به مناسبت دهه مبارک فجر آمده است: بیداری اسلامی و رسوایی استکبار جهانی امتداد انقلاب شکوهمند اسلامی و برکات انکار ناپذیری است که با فداکاری و ایثارگری شهیدان متعالی شد.
کد خبر: ۸۶۳۴۲۸۸
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان به مناسبت دهه مبارک فجر به مناسبت ایام‌الله دهه فجر بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران یادآور خاطرات و رشادت‌های ملت بزرگ است که به برکت اسلام و اطاعت از ولایت فقیه طومار 2500 ساله استبداد سلاطین و حاکمان جور را در هم پیچید و فصلی نوین را در حیات ملت ایران رقم زد. به یقین آنچه که توانست آرزوی دیرین ملت ستمدیده ایران را در دوران رژیم منحوس پهلوی تحقق بخشد و پس از قرن‌ها ذائقه شیعیان را به شهد دلنشین پیروزی شیرین سازد بنیان محکم تبعیت از ولایت و اسلام ناب محمدی(ص) بود.

در بهمن سال 57 پیروزی انقلاب اسلامی ایران به دست فجرآفرینان در تاریخ ثبت و ضبط گردید، انقلابی که منشأ تاثیرات شگرف در دنیا شد اینک جهانیان بدانند که بیداری اسلامی و رسوایی استکبار جهانی امتداد انقلاب شکوهمند اسلامی و برکات انکار ناپذیری است که با فداکاری و ایثارگری شهیدان و شکنجه هزاران انقلابی متعالی گردید و در این میان حضرت امام خمینی (ره) با الهام از اسلام و اتکال به پروردگار قدم در مبارزه ای جدی علیه رژیم ستم شاهی نهاد تا قدرت فرعون زمان را به خاک ذلت بنشاند.

سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در سی و هشتمین بهار آزادی یاد امام راحل و فرزندان عاشورایی این ملت غیور را گرامی می دارد و با حضور چشمگیر و دشمن‌شکن خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، صحنه انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی در تبیین و استمرار نظام اسلامی به عنوان پدیده ای کم نظیر و موثر تحت فرامین مقام معظم رهبری حرکت خواهد کرد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات