خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد شهرستان بهار خبر داد

اجرای 45 طرح دامپروری برای مددجویان بهاری

مدیر کمیته امداد شهرستان بهار از اجرای 45 طرح دامپروری با اعتبار 5 میلیارد ریال برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۰۹۳۶
|
۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
عیسی شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای خدمت به محرومین و فراهم کردن اشتغال آنان، تعداد 45 طرح دامپروری با پرداخت 5 میلیارد ریال تسهیلات به خانواده‌های تحت حمایت اجرا شده است.

وی افزود : در راستای توانمندسازی محرومین و خدمت رسانی به آنان نباید از هیچ تلاشی دریغ کرد، چراکه خدمت به محرومان بالاترین عبادت است.

مدیر کميته امداد شهرستان بهار با اشاره به اينکه دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای برای مددجویان به منظور ارتقاء توانمندي آنان برگزار مي‌شود، بیان داشت: كلاس‌هاي اين دوره‌ها به صورت كوتاه مدت و بلند مدت براي مجريان طرح‌هاي اشتغال و متقاضيان تسهيلات اشتغال تشكيل شده است.

وی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ 3 میلیارد و 400 میلیون ریال وام اشتغال در قالب 35 طرح کشاورزی به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

شهبازی با اشاره به اهمیت بحث اشتغالزایی به ویژه برای نیازمندان خاطرنشان کرد: اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد زمینه‌ساز توانمندسازی نیازمندان و ریشه‌کن شدن فقر در جامعه می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در سال جاری برای 960 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد نیز مبلغ 5 میلیارد و 60 میلیون ریال بابت حق بیمه تامین اجتماعی به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز شد.

مدیر کميته امداد شهرستان بهار افزود: یکی از کارهای کمیته امداد بیمه کردن افراد تحت حمایت برای برخورداری از مستمری بازنشستگی تامین اجتماعی و خارج شدن از تحت حمایت بودن است.

وی ادامه داد: در نیمه نخست سال جاری برای تعداد 250 نفر از کودکان زیر 6 سال که دارای سوء تغذیه هستند در قالب بن سوء تغذیه مبلغ 900 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

شهبازی با بیان اینکه در آيات قرآن و روايات اهل بيت(ع) بر پیشی گرفتن از یکدیگر در خدمت به مردم تأکید شده است، گفت: مردم نوع‌دوست، خیرین و نیکوکاران می‌توانند در راستای کمک‌رسانی به محرومین و نیازمندان کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به این نهاد تحویل دهند، چراکه خدمت به مردم به ویژه محرومان بالاترین عبادت است.

انتهای پیام/



ارسال نظرات