خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد شهرستان همدان خبر داد

اهدای 700 جفت کفش زمستانی به مددجویان همدان

مدیر کمیته امداد شهرستان همدان از اهدای 700 جفت کفش زمستانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۸۵۸۱
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷

نقی منوچهری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: تعداد 700 جفت کفش زمستانی توسط نمایندگی کفش شیما در همدان با ارزش 350 میلیون ریال به مددجویان تحت حمایت این نهاد اهدا شد.

وی افزود: مددجویان تحت حمایت این نهاد مقدس که به تعبیر امام راحل از ولی‌نعمتان جامعه و جزء محرومین واقعی و خانواده های بی بضاعت محسوب می‌شوند طی سال به ویژه فصل زمستان نیاز بیشتری به مساعدت مردم نوعدوست و خیّر دارند که در این راستا با پیگیری همکاران اداره 2 شهرستان همدان 700 جفت کفش زمستانی توسط نمایندگی کفش شیما در همدان به این نهاد اهدا شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان همدان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سال جاری شاهد نزولات آسمانی و برودت هوا در همدان هستیم بنابراینن دفاتر این نهاد در شهرستان همدان از جمله ادارات 1 و 2، شهر قهاوند و مدیریت شهرستان آمادگی کامل به منظور دریافت هدایای نقدی و جنسی همشهریان خیّر و نیکوکار اعم از لباس گرم و لوازم گرمایشی جهت توزیع بین ولی‌نعمتان و نیازمندان واقعی جامعه را دارد.

وی بر مشارکت مردم به ویژه خیرین و متمکنین جامعه در راستای کمک به تسهیل ازدواج در بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد تاکید کرد و اظهار داشت: همه افراد جامعه باید به هر میزان که توانایی دارند به رفع مشکلات نیازمندان کمک کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار