خبرهای داغ:
مدير کمیته امدادشهرستان رزن خبر داد

پرداخت 1800 میلیون ریال بابت بن سوء تغذیه کودکان زیر 6 سال در رزن

مدير کمیته امدادشهرستان رزن از پرداخت مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون ریال بابت بن خرید مواد غذایی پروتئینی برای 350 نفر از کودکان نیازمند رزنی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۲۰۸۵
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹

سیدعباس هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: در راستای رفاه حال خانواده‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد شهرستان رزن در هر یک از بخش‌های مرکزی رزن، سردرود و قروه درجزین با فروشگاه‌های معتبر عقد قرارداد شده است.

وی افزود: به منظور رفع سوء تغذیه کودکان زیر 6 سال که به علت عدم رشد جسمانی دچار سوء تغذیه شده‌اند با همکاری شبکه بهداشت 350 سبد غذایی هر یک به ارزش 600 هزار ریال بین کودکان نیازمند دارای سوء تغذیه توزیع شد.
مدير کمیته امداد شهرستان رزن با بیان اینکه توزیع این اقلام برای تامین مایحتاج کودکان محروم و مبتلا به سوءتغذیه است، اظهار داشت: کمیته امداد در راستای حمایت از خانواده‌های بی‌بضاعت و نیازمند به منظور رفع سوء تغذیه کودکان که به دلیل فقر اقتصادی دچار این عارضه و بیماری شده‌اند اقدام به توزیع سبد غذایی می‌‌کند.

وی با اشاره به اینکه این طرح با مشارکت شبکه بهداشت هر شهرستان در حال اجراست، تصریح کرد : شبکه بهداشت با شناسایی کودکانی که بیماری سوء تغذیه دارند آنها را به کمیته امداد معرفی می کند و این نهاد با بررسی وضعیت خانواده بیمار و در صورت نیازمند بودن، بن مواد غذایی را به آنان تحویل می دهد.
هاشمی تاکید کرد : اگر خانواده نیازمندی فرزند مبتلا به سوء تغذیه دارد با مراجعه به شبکه بهداشت می تواند از مزایای این طرح بهره مند شود.

وی تصریح کرد: طرح‌های حمایتی متنوعی در حمایت از خانواده‌های نیازمند توسط نهاد مقدس کمیته امداد اجرا می‌شود که خیرین می‌توانند با مشارکت در این طرح‌ها از محرومان و مستمندان دستگیری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات