خبرهای داغ:
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان خبر داد

پرداخت 75 میلیارد ریالی حق بیمه برای مددجویان استان همدان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان از پرداخت 75 میلیارد ریالی حق بیمه تامین اجتماعی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۶۱۳۲
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸

جعفر هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان با بیان اینکه بیمه تأمین اجتماعی مشمول زنان سرپرست خانوار واجد شرایط و مجریان طرح‌های اشتغال است، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ 75 میلیارد ریال برای 10 هزار و 600 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان به حساب سازمان تأمین اجتماعی واریز شده است.

وی با اشاره به اینکه جریان زندگی انسان‌ها و چرخه فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جوامع، مملو از خطرات و تهدیدهای متنوع و گوناگون است، اضافه کرد: برای مددجویان کمیته امداد که برخورداری کمتری از رفاه مالی دارند، داشتن بیمه یک امر ضروری و مهم محسوب می‌شود.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان تصریح کرد: در چند سال اخیر فعالیت‌های امداد با اجرای برنامه‌های تحولی همراه بوده و یکی از این فعالیت‌ها و خدمات جدید با رویکرد توانمندسازی و ایجاد امنیت اجتماعی، معرفی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های خودکفایی به سازمان تامین اجتماعی و پرداخت حق بیمه برای آنها است.

وی ادامه داد: در سال 90 با الحاق اداره توسعه بیمه های اجتماعی به اداره کل بهداشت، درمان و امور بیمه در مرکز امور اجرایی مربوط به بیمه‌های اجتماعی در استان‌ها به اداره بهداشت، درمان و امور بیمه و در مدیریت شهرستان‌ها به واحد بهداشت، درمان و امور بیمه منتقل شد.

هاشمی اظهار داشت: در حال حاضر اداره بهداشت، درمان و امور بیمه کمیته امداد امام خمینی (ره) در پنج سرفصل کاری بیمه پایه خدمات درمانی، بیمه مکمل مددجویان (بیمه تکمیلی مددجویان)، خدمات بهداشتی، پرداخت حق بیمه اجتماعی و طرح تغذیه کودکان زیر 6 سال به ارائه خدمات به مددجویان تحت حمایت می‌پردازد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار