خبرهای داغ:
قائم مقام کمیته امداد استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری نیز مبلغ 12 میلیارد و 150 میلیون ریال برای خرید و ساخت مسکن‌های شهری هزینه شده است.
کد خبر: ۸۶۰۹۰۲۱
|
۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی نامدار امروز در بازدید از روند اجرایی پروژه‌های ساختمانی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ملایر بیان داشت: احداث مسکن و رسیدگی به امور اشتغال مددجویان از مهمترین نکات ایجاد ثبات آرامش روحی و از ارکان تاثیرگذار توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است.

وی با اشاره به پروژه 30 واحدی شهر سامن اظهار داشت: برای ساخت و تکمیل این پروژه مبلغ 12 میلیارد ریال هزینه شده است.

قائم مقام کمیته امداد استان همدان تصریح کرد: از ابتدای سال جاری نیز مبلغ 12 میلیارد و 150 میلیون ریال برای خرید و ساخت مسکن‌های شهری هزینه شده است.

وی یادآور شد: يكي از مهمترين دغدغه‌هاي خانواده‌هاي شهرنشين رشد روزافزون هزينه‌هاي اجاره مسكن و معضلات و مشكلات پيش رو است كه هر ساله فشار سنگين و طاقت‌فرسايي را به ساكنين در شهرها وارد مي‌کند.

نامدار اضافه کرد: در اين رهگذر بيشترين آسيب متوجه اقشار كم درآمد و محروم ، به ویژه خانواده هاي تحت پوشش نهادهاي حمايتي است كه تقريباًتهيه مسكن امن براي آنان به آرزويي دست نيافتني تبديل شده است. وی ابراز داشت: اين نهاد مقدس با توجه به محدوديت‌هاي شديد بودجه و امكانات در اختيار و در راستاي تقويت و تحكيم روستاها و جلوگيري از مهاجرت به شهرها، طي ساليان گذشته عمده منابع مالي بخش تأمين مسكن مددجويان را به روستاها اختصاص داده و در شهرها صرفاً در ضرورت‌ها به صورت محدود عمل می‌کند.

قائم مقام کمیته امداد استان همدان تاکید کرد: خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست شهرستان ملایر می‌توانند در راستای طرح نوسازی و بهسازی مسکن مددجویان، احداث، خرید و تعمیرات مسکن خانواده های محروم و نیازمند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به این نهاد تحویل دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات