خبرهای داغ:
روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان فارس از برگزاری اردوی جهاد تربیتی با محوریت فعالیت‌های آموزشی دانشجومعلمان شیرازی به مناسبت هفته معلم در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۴۷۴۸
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۲

رضا کرمی روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان فارس در گفتگو با خبرنگار بسیج در شیراز اظهار داشت: اردوی جهاد تربیتی با محوریت فعالیت‌های آموزشی جهت تثبیت دروس پایه دانش‌آموزان همراه با بازی‌های آموزشی و تدریس های جهادی در هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار شد.

وی تصریح کرد: اردوی جهادی، یک اردوی فرهنگی و تربیتی و آموزشی است که دانشجویان همه دانشگاه ها این اردوها را راه اندازی می‌کنند و با هجرت به مناطق محروم استان، فعاليت هاي مختلف جهادی را به صورت رايگان به دانش آموزان این مناطق ارائه می دهند.

کرمی با اشاره به اینکه این جهادگران جوان، برخی مواقع به روستاهای دور افتاده و محروم میروند و ساخت و ساز مدرسه و مسجد هم گاها انجام می دهند، ادامه داد: دانشجومعلمان فارس هم به مدارس مناطق محروم میروند و کلاس های آموزشی، فعالیت های فرهنگی و تربیتی و ورزشی انجام میدهند تا بچه های آن مناطق از این فعالیت ها بی نصیب نباشند.

به گفته روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان فارس، این دور از اردوی جهادی را دانشجومعلمان مرکز شهید مطهری شیراز برگزار کردند و به مناطق محروم در استان رفتند که در هر منطقه یک گروه 8 الی 10 نفره حضور یافته اند.

کرمی با بیان اینکه این اردوها از تاریخ 5 تا 7 اردیبهشت ماه توسط دانشجومعلمان پسر برگزار شد، افزود: تقریبا همه پردیس ها و مراکز دانشگاه فرهنگیان فارس گروه های اردوی جهادی دارند و به صورت دوره ای در نقاط مختلف استان این کار را انجام می دهند.

وی تاکید کرد: هدف از چنین اردوهای جهادی برای دانشجومعلمان، بهره مندی دانش آموزان مناطق محروم از آموزش مطلوب و فعالیت های فرهنگی تربیتی و ورزشی است.

برگزاری اردوی جهاد تربیتی با محوریت فعالیت‌های آموزشی دانشجومعلمان شیرازی در هفته معلم

 

برگزاری اردوی جهاد تربیتی با محوریت فعالیت‌های آموزشی دانشجومعلمان شیرازی در هفته معلم

 

برگزاری اردوی جهاد تربیتی با محوریت فعالیت‌های آموزشی دانشجومعلمان شیرازی در هفته معلم

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار