خبرهای داغ:
سپاه فجر استان فارس برای دومین سال پیاپی، رتبه برتر رده استانی قرارگاه قرآنی نورسپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بدست آورد.
کد خبر: ۹۵۹۰۴۹۱
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار جلال یارمحمدی معاون روابط عمومی و تبلیغات و دبیر قرارگاه قرآنی نور سپاه فجر استان فارس گفت: دومین جشنواره قرارگاه قرآنی نور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان در محل پارک علم و فناوری نیروی هوافضا ی سپاه پاسداران در تهران برگزارشد، به لطف خدا برای دومین سال پیاپی مقام نخست را کسب کرد.

به گفته وی، در این مراسم که با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و فرماندهان رده‌های مختلف سپاه پاسداران برگزارشد، سردار بوعلی به عنوان موفق‌ترین فرمانده سپاه استانی در حوزه قرآنی، حجت الاسلام محمود محمودی‌زاده به عنوان نمایندگی ولی‌فقیه موفق درحوزه قرآنی، حجت‌الاسلام جوکار مدیر تعلیم وتربیت بسیج سپاه فجر به عنوان مدیر برتر قرآنی در حوزه بسیج و فرهنگیار قرآنی برادر پاسدار حامد برفی‌دخت به عنوان مدیر قرآنی موفق معرفی شدند.

دبیر قرارگاه قرآنی نورسپاه فجر استان فارس با اشاره به گوشه‌هایی از اهم اقدامات قرآنی سپاه فجر استان فارس، افزود: ایجاد ۵۱ دارالقرآن در سراسر استان فارس و پیش‌بینی ساخت و راه‌اندازی ۱۱۵ دارالقرآن ویژه بسیجیان، تصویب و ابلاغ بسته تشویقی ویژه حافظان ۱۰ جزء به بالا اعم از بسیجیان، وابستگان، پاسداران و خانواده آنان ازجمله پیش‌بینی جهیزیه برای خواهران بسیجی حافظ، از حمله این فعالیت‌هاست.

سپاه فجر استان فارس رتبه برتر قرارگاه قرآنی نورسپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بدست آورد

ساخت و نصب تابلوهای قرآنی به تعداد۱۵۰ تابلو قرآنی، از دیگر فعالیت‌های این قرارگاه قرآنی است که یارمحمدی با اشاره به آن، ادامه داد:در متن تقدیر سردار فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: انتخاب سپاه فجر استان فارس به عنوان رده برتر در بین سپاه‌های استانی در دومین جشنواره قرآنی نور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتخار بزرگ دانسته، مراتب تقدیر و تشکر خود را به خاطر اقدامات برجسته در راستای ترویج و نهادینه سازی فرهنگ قرآنی اعلام می‌نمایم.
دبیر قرارگاه قرآنی نور سپاه فجر استان فارس افزود: در راستای برگزاری کنگره ملی ۱۵ هزار شهید استان فارس که قرار است در آبان ماه سال جاری همزمان با سالروز شهادت شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت احمد بن موسی شاه چراغ(ع) برگزار شود، به صورت ابتکاری کمیته‌ای با عنوان کمیته قرآنی به کمیته‌های کنگره ملی ۱۵ هزار شهید استان فارس اضافه شده که قرار است در راستای ترویج فرهنگ و ارزش‌های والا و تفکر شهید و شهادت مرتبط با قرآن کریم فعالیت کند.

به گزارش بسیج، در این مراسم، «نیروی هوافضای سپاه» به عنوان رده برتر نیروهای مختلف سپاه و سازمان بسیج معرفی شد. این انتخاب به دلیل استمرار و تعمیم طرح السابقون با رشد 45 درصدی جوایز بود که موجب افزایش 11 درصدی حافظان در مسابقات و افزایش 25 درصدی متسابقان در بین خانواده‌ها شد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها