خبرهای داغ:
مدیر بسیج مهندسین صنعت، عمران و جامعه کشاورزی سپاه کازرون گفت: قدام مقتدرانه و پرصلابت سپاه در واقع «وعده صادق» مقام معظم رهبری را تحقق بخشید.
کد خبر: ۹۵۹۱۸۰۳
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، محمدجعفر شفیعی مدیر بسیج مهندسین صنعت، عمران و جامعه کشاورزی سپاه کازرون ضمن تبریک عملیات تاریخی، مقتدرانه و پیروزمندانه نیروهای مسلح در پاسخ به اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه اهداف و منافع جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: عملیات غرورآفرین «وعده صادق» برای تنبیه رژیم صهیونیستی در راستای حفظ امنیت ملی کشورمان ضروری بود و هیمنه پوشالی رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی برای همگان آشکار شد.

وی دفاع از تمامیت، حاکمیت و منافع ملی جمهوری اسلامی را محصول همبستگی و همراهی تک تک ملت بزرگ ایران و سپاه مقتدر کشور دانست و افزود: اقدام مقتدرانه و پرصلابت سپاه در واقع وعده صادق مقام معظم رهبری را تحقق بخشید و پاسخی محکم و مجازاتی پشیمان کننده برای دشمن جنایتکار صهیونیست رقم زد.

مدیر بسیج مهندسین صنعت، عمران و جامعه کشاورزی سپاه کازرون ضمن دانستن حق ذاتی برای کشور ایران جهت پاسخ به رژیم جعلی صهیونیستی خاطر نشان کرد: رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی، آن چنان هیمنه‌ای را بر خود متصور بود که خود را قدرت اول منطقه تلقی می‌کرد و بر اساس همین توهم، هر روز وقیح‌تر و وحشی‌تر از قبل، دست به جنایات وحشیانه و غارت جان و مال مردم بی گناه در منطقه می‌زد.

وی با بیان اینکه خون شهدای مقاومت بر زمین نخواهد ماند و همه این پیروزی‌ها ماحصل خون شهدای بزرگی همچون حاج قاسم سلیمانی عزیز و تهرانی مقدم و زاهدی‌هاست، تصریح کرد: این غده سرطانی، با اشتباه محاسباتی خود، علاوه بر دست درازی به حریم کشور‌های منطقه و به خاک و خون کشیدن مردم بی گناه فلسطین و به خصوص غزه، کار را به جایی رساند که مستقیم و به صورت علنی به کنسول‌گری ایران که بر اساس قواعد بین الملل جزئی از خاک کشور مقدسمان محسوب می‌شود، جسارت و دست درازی کرد و تعدادی از غیور مردان این مرز و بوم را به شهادت رساند.

مهندس شفیعی با اشاره به اینکه فرزندان دلاور ایران اسلامی به گونه‌ای دستانشان را قطع کردند که دیگر جرأت نگاه کردن به سمت مواضع و منافع جمهوری اسلامی ایران را به خود ندهند، یادآور شد: بدون تردید اتفاقاتی که در عملیات غرورآفرین «وعده صادق» رخ داد، تاریخ را به گونه‌ای دیگر رقم خواهد زد که آیندگان بویژه نسل نوجوان و جوان ما از آن به عنوان الگو و سرمشقی برای ایستادگی در برابر ظالمان و متجاوزان الهام می گیرند.

وی با اشاره به عملیات غرورآفرین «وعده صادق» تأکید کرد که این عملیات در حکم دفاع مشروع برای ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و باعث تجدید روح نشاط و امیدآفرینی در جهان اسلام و در دل تمامی آزادی‌خواهان جهان شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها