خبرهای داغ:
یادواره شهدای عشایر طایفه بزرگ جشنی شهرستان ارسنجان به میزبانی مردم ولایتمدار روستای چهارقلات برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۸۰۰۸
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، یادواره شهدای عشایر طایفه بزرگ جشنی شهرستان ارسنجان به میزبانی مردم ولایتمدار روستای چهارقلات برگزار شد.

سردار ظهراب قنبری فرمانده لشکر عملیاتی ۱۹ فجر در این یادواره، با اشاره به حضور گسترده و تاثیرگذار عشایر در عرصه‌های مختلف دفاع از دستاوردهای مختلف نظام جمهوری اسلامی گفت: عشایر در نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه در همه صحنه ها در پاسداری از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی ایران حضور پررنگ داشته اند که این نشان از ولایتمداری، بصیرت و تدین عشایر دارد.

وی افزود: مظهر قدرت ایران شهدا هستند به همین دلیل همواره باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم.

فرمانده لشکر 19 فجر با بیان اینکه دفاع مقدس ما برگرفته از تاسوعا و عاشورا حسینی است، رشادت‌های جبهه‌های مقاومت در منطقه را خروجی درس‌های دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: عملیات وعده صادق و تنبیه متجاوز نتیجه خون شهداست و باید قدردان خون شهدا، صبر خانواده‌های آنان و جانفشانی های ایثارگران باشیم.

سردار قنبری اضافه کرد: در 8 سال دفاع مقدس دشمنان می‌خواستند نور انقلاب اسلامی را خاموش کنند، اما دفاع مقدس ما گنجی بود که امام خمینی(ره) در این رابطه فرمودند:ما در 8 سال دفاع مقدس ما انقلابمان را به جهانیان صادر کردیم.

فرمانده لشکر عملیاتی 19 فجر خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) با بصیرت بالایی که داشتند، فرمودند: «راه قدس از کربلا می‌گذرد» که این شعار از شعارهای کلیدی زمان جنگ تحمیلی بود.

وی افزود: این شعار را امام خمینی در بحبوحه حمله اسرائیل به لبنان در خرداد 1361 و اعزام نیروهایی از تیپ محمد رسول الله به سوریه نیز بیان کردند، و با تبیین این شعار، سمت و سوی اصلی تحرکات و اقدامات جمهوری اسلامی ایران پس از فتح خرمشهر را ترسیم کردند.

به گفته وی، امروزه اقتدار ایران اسلامی با رهبری مقتدرانه امام خامنه ای(مد ظله) و توانمند شدن ملت ایران همراه با اعتقاد و ایمان مردم باعث شده اسرائیل و دیگر کشورها جرأت حمله به ایران اسلامی را ندارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها