خبرهای داغ:

هفدهمین دوره مسابقات علمی بین المللی پایا در کازرون برگزار شد

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده شهرستان کازرون با تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) گفت: دومین مرحله از هفدهمین دوره مسابقات علمی بین المللی پایا دانش آموزی در بین دانش آموزان شهرستان کازرون برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۷۹۶۷
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرگرد پاسدار حسین راسخ فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده شهرستان کازرون با تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س) اظهار داشت: دومین مرحله از هفدهمین دوره مسابقات علمی بین المللی پایا دانش آموزی در بین دانش آموزان شهرستان کازرون برگزار شد.
وی ادامه داد: آزمون حضوری مرحله ی نیمه نهایی (استانی) لیگ علمی بین المللی پایا در دبیرستان شهید بستانپور با حضور ۲۷ تیم ۵ نفره شامل 21 تیم خواهر و ۶ تیم برادر به تعداد ۱۳۵ نفر از دانش آموزان شهرستان کازرون برگزار شد.
سرگرد راسخ ادامه داد: این برنامه توسط حوزه ی بسیج دانش آموزی شهید فهمیده کازرون و با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرهنگ پاسدار حسین حیاتی در یک آزمون گروهی برگزار شد.

هفدهمین دوره مسابقات علمی بین المللی پایا در کازرون برگزار شد

وی افزود: لیگ علمی بین المللی پایا بزرگ‌ترین مسابقه‌ی گروهی کشور و جهان اسلام است که بستری علمی را برای دانش آموزان توانمند و علاقه مند فراهم نموده تا در یک جریان آموزشی و رقابتی سالم، به دانسته‌های خود بیافزایند و در یک رقابت دلچسب و گروهی، تبادل دانش و بهتر اندیشیدن را تجربه کنند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده کازرون تصریح کرد: از اهداف برگزاری این لیگ افزایش سطح سواد علمی دانش آموزان در سه مقطع تحصیلی دبستان(رشته علوم پایه)، متوسطه اول(رشته علوم پایه) و متوسطه دوم ویژه پایه دهم و یازدهم(رشته های علوم تجربی، انسانی و ریاضی) و رشته کارآفرینی، کامپیوتر، پژوهشی برای دانش آموزان متوسطه اول و دوم می باشد.

هفدهمین دوره مسابقات علمی بین المللی پایا در کازرون برگزار شد

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی که «بسیج دانش آموزی باید کانون رشد و تفکر بسیجی باشد»، گفت: مرحله ی مقدماتی (شهرستانی) این مسابقه ی علمی بین المللی به صورت آنلاین و با شرکت ۳۲ تیم پنج نفره به تعداد ۱۶۰ نفر از دانش آموزان برگزار و از این ۳۲ تیم ، ۲۷ تیم به مرحله ی نیمه نهایی(استانی) راه یافتند که پذیرفته شدگان این مرحله با اهدای جوایز نفیس به مرحله ی کشوری راه می یابند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار