خبرهای داغ:

هرجا از ظرفیت عظیم مردم استفاده شد گره‌ها و مشکلات حل شد

فرمانده سپاه سروستان جلسه تکریم و معارفه فرماندار سروستان گفت: در طول عمر با برکت انقلاب هرجایی که مردم در صحنه حضور داشتند و از ظرفیت عظیم مردم استفاده شد گره‌ها و مشکلات حل شد.
کد خبر: ۹۵۹۸۹۹۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، برگزاری جلسه تکریم و معارفه فرماندار سروستان با حضور معاون امنیتی سیاسی استانداری فارس و مسئولان استانی و شهرستانی و با سخنرانی سرهنگ مباشری فرمانده سپاه سروستان و حجت الاسلام جاویدی امام جمعه شهرستان سروستان در فرمانداری شهرستان برگزار شد.

سرهنگ مباشری فرمانده سپاه سروستان در این جلسه ضمن تبریک دهه کرامت گفت: سال ۱۴۰۳ سال جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده و همه مسولان وظیفه دارند در جهت تحقق شعار سال قدم بردارند.

فرمانده سپاه سروستان افزود: مسولان و مدیران باید به نقش و جایگاه مردم توجه ویژه‌ای کنند، چرا که مردم نقش و جایگاه ویژه ای در نظام و انقلاب دارند و در طول عمر با برکت انقلاب هرجایی که مردم در صحنه حضور داشتند و از ظرفیت عظیم مردم استفاده شد گره ها و مشکلات حل شد.

مباشری خاطرنشان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زمینه خدمت صادقانه به مردم رو فراهم کرده و امروز مردم باید درب اتاقشان به روی مردم باز باشد و مردم بدون هیچ مانعی بتوانند با مدیران ملاقات کنند و مدیران هم با سعه صدر پاسخگوی مردم باشند.

 فرمانده سپاه سروستان ضمن تشکر از زحمات مهندس بهمنی فرماندار سابق سروستان از او به عنوان فردی شایسته، مردمی و انقلابی یاد کرد و گفت: از خصوصیات بارز مهندس بهمنی روحیه کار جهادی بوده که در طول خدمتش در این شهرستان منشا برکات بوده و برای او ارزوی توفیق کرد.

وی، برای فرماندار جدید مهندس حق نگهدار آرزوی توفیق کرد و گفت: با شناختی که ازایشان دارم امیدوارم مسیر خدمت رسانی به مردم با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

به گزارش بسیج، مهندس بهمنی به عنوان فرماندار ویژه فسا معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار