خبرهای داغ:
بسیجی پایگاه مقاومت بسج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه از تهیه و توزیع بسته 20 بسته معیشتی در جهت کمک به خانواده های نیازمند در محله خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۰۷۲۲
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای تداوم کمک های مومنانه در جهت دستگیری از خانواده های نیازمند و کمک به خانواده های محروم در محله، بسته های معیشتی به همت پایگاه مقاومت بسج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه توزیع شد.

زهرا ادهم از جهادگران بسیجی این پایگاه مقاومت در خصوص جزئیات کمک های مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما هدف از رزمایش کمک مومنانه را عدالت در توزیع بین همه‌ نیازمندان با استفاده از ظرفیت مردم برای خود مردم دانست و اظهار کرد: طرح رزمایش کمک مومنانه استفاده از ظرفیت مردم برای خود مردم است.

او افزود: در این راستا آماده سازی ۱۸۰ بسته پذیرایی از عزاداران در شب های قدر، آماده سازی و پخت مرغ برای سحری عزاداران در شب های قدر در ماه مبارک رمضان و  توسط گروه جهادی شهید سید ابراهیم سیادت پایگاه و ۲۰ بسته معیشتی به ارزش 40  میلیون ریال تهیه و بین نیازمندان محله توزیع شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه با اشاره به برپایی مراسم عزاداری در شب های قدر در مسجد امام علی بن ابیطالب (ع) بیان داشت: مراسم جزء خوانی قرآن کریم همه روزه توسط بسیجیان پایگاه در ماه رمضان برپا و نکات تفسیری آیات توسط طلاب بسیجی برگزار شد.

ادهم خاطرنشان کرد: برپایی مهد ویژه نونهالان و کودکان در شب های قدر همراه با با برنامه های نقاشی، بازی و قصه گویی با استقبال خوبی از سوی نونهالان همراه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار