خبرهای داغ:
بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه از تهیه و توزیع 22 بسته معیشتی با هدف دستگیری از خانواده های نیازمند محله در ماه میهمانی خدا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۰۴۶۱
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت ماه مبارک رمضان، محفل نورانی قرائت قرآن به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه هرروز با حضور کودکان و نوجوانان بسیجی در مسجد امام هادی (ع) سرخه برگزار می شود.

محمدرضا امامی از بسیجیان این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این محافل قرآنی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه هدف از برگزاری محفل انس با قرآن کریم تقویت و نهادینه‌کردن فرهنگ قرآنی است، اظهار کرد: برنامه محفل انس با قرآن، با توجه به حضور در ماه مبارک رمضان که بهار قرآن است در جهت ارج‌نهادن به جایگاه ویژه قرآن هر روز در نوبت عصر در مسجد محله برپا و با استقبال خوبی همراه است.

او افزود: در راستای پیروی از سیره و منش امیرالمونین حضرت علی (ع)، ۲۲ بسته معیشتی به همت جهادگران بسیجی و با یاری یکی از خیرین مسجد امام هادی (ع) تهیه و توسط گروه جهادی امام حسین (ع) بین نیازمندان محله توزیع شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه اضافه کرد: در راستای برنامه های اجرایی پایگاه، حلقه شهید ابراهیم هادی نوجوانان بسیجی همراه با حلقه ورزشی در سالن ورزشی امام خمینی (ره) همزمان با ماه رمضان برگزار شد.

امامی با اشاره به جلسه هیئت امنای مسجد امام هادی (ع) با موضوع امورات جاری مسجد خاطرنشان کرد:  مراسم عزاداری در شب های قدر همراه با فضاسازی پایگاه به مناسبت شهادت امام علی (ع) در مسجد محله برپا شد.

گفتنی است مراسم احیا و عزاداری در شب های قدر به همت پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد در حسینیه روستا برگزار و این برنامه با سخنرانی و بیان احکام همراه بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار