خبرهای داغ:

روز جهانی قدس تجدید میثاق با آرمان فلسطین است

همزمان با روز جهانی قدس، مردم روزه دار شهرستان سرخه با حضور در خیابان ها بار دیگر با آرمان های فلسطین تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۹۵۸۹۸۴۸
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با روز قدس، عموم مردم ولایت مدار و شهیدپرور شهرستان سرخه در حمایت از مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین و غزه و محکومیت اعمال غیرانسانی رژیم غاصب صهیونیستی و اسرائیل جنایتکار به خیابان ها آمده و شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا سر دادند.

راهپیمایی روز جهانی قدس صبح امروز جمعه 17 فروردین 1403، در شهرستان سرخه و سراسر کشور به‌سوی میعادگاه‌های نمازجمعه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

راهپیمایی روز قدس امسال از این جهت حائز اهمیت است که حدود ۶ ماه است رژیم صهیونیستی از زمین و هوا مردم مظلوم غزه را تحت محاصره و انواع حملات قرار داده است به طوری طی این مدت بیش از ۳۳ هزار نفر اعم از زن و مرد و کودک به شهادت رسیده اند، بیش از ۷۰ هزار نفر مجروح شده اند و غزه تبدیل به تلی از خاک شده است.

این در حالی است که این جنایت‌ها با سکوت توام با رضایت قدرتهای استکباری انجام می‌شود و این قدرتها از سازوکارهای پیش بینی شده در نهادهایی مانند شورای امنیت استفاده نمی‌کنند و این رژیم همانند گذشته هیچ اعتنایی به قطعنامه های توخالی شورای امنیت نمی‌کند.

شرکت کنندگان در این این مراسم‌ به سمت میعادگاه‌ نماز جمعه (مصلی نماز جمعه) حرکت کرده و در طول مسیر بانگ‌ "الله اکبر خامنه ای رهبر، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده ایم، حزب الله پیروز است اسرائیل نابود است"، "ای دول اسلامی اتحاد اتحاد" و مرگ بر اسرائیل سر داده و حمایت خود را جبهه مقاومت و مردم غزه اعلام کردند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار