خبرهای داغ:
همزمان با پایان ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه اختتامیه پرفیض و نورانی تلاوت قرآن کریم همراه با وداع ماه مبارک رمضان در پایگاه حضرت زینب (س) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۱۰۱۵
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با فرارسیدن آخرین روز از ماه بندگی مراسم اختتامیه ماه رمضان در پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) با قرائت قرآن و دعای وداع با حضورحجت الاسلام والمسلمین مهدی اشرف امام جمعه و استادیار خلقات صالحین و حجت الاسلام والمسلمین موسویان مسوول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرخه برگزارشد.

امام جمعه سرخه در سخنان خود ضمن تفسیر سوره نبا اظهار کرد: یکی از القاب امیرالمومنین (ع) ابوتراب است که دشمنان به عنوان طعنه و کنایه استفاده می‌کردند، اما دوستان حضرت به عنوان معنای خوبی از این کلمه استفاده می‌کردند.

او افزود: ابوتراب یعنی پدر خاک، ما انسان ها همه از خاکیم. در روایتی پیغمبر(ص) فرمودند: من و علی پدران امتیم یعنی انسان ها به برکت وجود امیرالمؤمنین (ع) و پیغمبر (ص) حیات دارند و همه ما باید اماممان مولای متقیان علی (ع) باشد و از او مدد بگیریم.

اشرف ابراز امیدواری کرد: امیدواریم که در آن دنیا قرآن و اهل بیت (ع) دست ما را بگیرند و ما را شفاعت کنند.

گفتنی است در پایان مراسم از قاریان قرآن که در طول ماه مبارک رمضان  به قرائت قرآن پرداختند تقدیر و از تمامی شرکت کنندگان با عیدی و بسته تبرکی پذیرایی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار