خبرهای داغ:
بسیجی پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) از برگزاری نماز شکرانه بندگی در عید سعید فطر و محفل انس با قرآن در افتر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۱۴۲۸
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با پایان ماه مبارک رمضان برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی به همت پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) روستای افتر در سرخه برگزار شد.

محمد حمیدی از بسیجیان این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: شکرانه بندگی با حضور روزه داران، مومنین و اقامه با شکوه نماز عید سعید فطر با همکاری بسیجیان پایگاه در فضای باز در روستا برگزار شد.

او افزود: در راستای اجرای محفل انس با قرآن هفتگی ویژه بسیجیان مقیم سمنان، این هفته نیز تلاوت قرآن کریم در مسجد امام حسن عسکری (ع) با استقبال خوبی برگزار شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) ادامه داد: مراسم پرفیض و معنوی دعای ندبه همراه با قرائت زیارت عاشورا، دعای عهد و ضیافت صبحانه در مسجد صاحب الزمان (عج) افتر با حضور و همکاری بسیجیان برپا شد.

همچنین ویژه برنامه جشن عید سعید فطر همراه با تجلیل از خدمات و تلاش های حجت‌الاسلام والمسلمین حسین احسانی و خادمین رمضان با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی اشرف امام جمعه سرخه به همت مسجد و مجمع امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) برگزار شد.

برپایی مسابقات ورزش مفرح فوتبال در سالن ورزشی امام خمینی (ره) سرخه با حضور نونهالان و نوجوانان بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار