خبرهای داغ:
همزمان با ماه میهمانی خدا و ماه بهار قرآن، محفل قرآنی مسطورا با حضور نوجوانان و کودکان در مساجد و پایگاه های بسیج سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۰۹۸۳
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با پایان ماه مبارک رمضان، بهار قرآن، محفل قرآنی مسطورا به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه برگزار شد.

زهرا ادهم از بسیجیان این پایگاه مقاومت در حاشیه اجرای این محفل قرآنی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: محفل انس با قرآن در راستای جزء خوانی آیات قرآن به صورت روزانه در ایام ماه مبارک رمضان برگزار و همچنین یک روز با مشارکت نوگلان قرآنی آموزشگاه حضرت معصومه (س) در پایگاه برگزار شد.

او افزود: این محافل قرآنی با همخوانی آیات موضوعی و حفظ آن و بیان نکات تفسیری آیه همراه بود. همچنین عهد بستن دانش آموزان در خصوص ولایت پذیری مطلق خداوند، حضرت رسول (ص)، ولایت امیرالمومنین حضرت علی بن ابیطالب (ع) و ائمه اطهار (ع) و ولی امر مسلمین امام خامنه ای (مدظله)، دوری از هوای نفس و طاغوت، اعلام انزجار از طاغوت بزرگ صهونیسم کودک کش، پویش معماهای قرآنی، اعلام نتیجه مسابقات معماهای قرآنی از برنامه های اجرایی این محفل قرآنی دانش آموزی بوده است.

گفتنی است به همین مناسبت پاتوق گفتگوی مسطورا با حضور بسیجیان حلقه شهید اسماعیل جمال پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) برگزار و حلقه کودکان در راستای مسجد محوری همراه با قرآن خوانی و بیان برکات ماه رمضان در جمع بسیجیان حلقه شهید علیرضا کلامی و شهید حسین فهمیده در مسجد امام هادی (ع) برگزار و در ادامه متربیان ضمن شرکت در نماز جماعت با حجت الاسلام والمسلمین عباس پیوندی امام جماعت مسجد امام هادی (ع) دیدار و جلسه پرسش و پاسخ با امام جماعت مسجد انجام شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار