خبرهای داغ:
رییس کل دادگستری فارس در جشن گلریزان جهت آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد گفت: مبلغ مورد نیاز برای آزادسازی تمامی زندانیان جرایم غیرعمد در ایتان، ۲۰۰ میلیارد تومان است.
کد خبر: ۹۵۹۰۵۸۴
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرنگار بسیج از شیراز، حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی رییس کل دادگستری فارس در جشن گلریزان با هدف آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد که به همت ستاد دیه فارس برگزار شد با بیان حدیثی از معصوم(ع) اظهار داشت: خداوند متعال در روی زمین بندگانی دارد که خواسته‌شان در دنیا برآورده کردن نیازهای دیگر مردم است، اینان کسانی هستند که در فردای قیامت امنیت دارند.

وی با تاکید بر اینکه باید قصد را خالص کرد و قدم در این راه گذاشت تصریح کرد: صداوسیمای فارس باید در برنامه‌های مختلف تلاش کند این فرهنگ جا بیفتد و همه زندانیان جرایم غیرعمد آزاد شوند.
رییس کل دادگستری فارس با تصریح بر اینکه تمامی زندانیان جرایم غیرعمد فارس با ۲۰۰میلیارد تومان آزاد می‌شوند ادامه داد: این مبلغ برای ساکنین و شهروندان فارس زیاد نیست، ما از دادگستری پیوستن به این پویش را آغاز کردیم و ۴هزارنفر همکاران دادگستری در این پویش حتما شرکت خواهیم کرد و با نفری ۴۰هزار تومان همه زندانیان آزاد می‌شوند.
حجت‌الاسلام موسوی گفت: در سالی که گذشت بالغ بر ۲هزار نفر را مجازات جایگزین حبس دادیم تا به زندان راه پیدا نکنند و آرزوی ما این است که استانی داشته باشیم که زندانی جرایم غیرعمد نداشته باشد.
وی با بیان اینکه در سال گذشته آمار جرایم در استان کاهش داشته است، از تلاش برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در دادگستری فارس خبر داد.
بحرینی دادستان مرکز استان فارس هم در این مراسم با اشاره به مسئولیت اجتماعی افراد، اظهار داشت: باید توجه داشت که زندانی شدن فرد چه آثار‌مخربی در جامعه می‌تواند داشته باشد و آزادسازی او چه برکاتی را به دنبال دارد.
وی با بیان اینکه در ارتباط با جرایم خشن‌ و ضد امنیت عمومی به شدت مقابله می‌کنیم، تصریح کرد: در مقابل تمام توان و تلاشمان را میکنیم که فردی بی‌گناه به زندان نیفتند یا اگر چنین شد، با همت خیرین و مردم زمینه آزادی وی فراهم شود.
بحرینی گفت: همه پرداختها در این زمینه صدقات جاریه و بیمه عمر است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار