خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: به صورت منظم در هر هفته یک میز خدمت در اداره کل بنیاد شهید فارس و یک میز خدمت هر هفته در یک مسجد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۹۸۸۳۵
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵

سردار ابراهیم بیانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در حاشیه برگزاری میز خدمت در این اداره کل با حضور استاندار در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: به منظور تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، برای نخستین بار در کشور، تاکنون ۵ میزخدمت مشترک بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس و دستگاه قضایی استان و شهرستان شیراز، در نمازخانه بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس جهت رسیدگی به مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی ایثارگران برگزارشده است.

بیانی با اشاره به اینکه در مجموع برگزاری ۵ جلسه میزخدمت مشترک بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس و دادگستری کل استان تصریح کرد: تاکنون مشکلات قضایی بیش از ۱۹۰ نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر استان در این جلسات پیگیری و دستورات لازم صادر شده است و نتایج بسیار ارزشمندی دراین دیدار‌ها حاصل شده که منجر به رضایت‌مندی جامعه ایثارگر شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس باتاکید بر برگزاری این میزخدمت‌ها برای تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، افزود: امسال یک بحث جدیدی آغاز شده که علاوه بر برگزاری میزخدمت در این اداره کل، هر هفته در یک مسجد یا حسینیه برگزار می‌شود و در هفته گذشته، سومین میز خدمت در مسجد و حسینیه شهرک مطهری برگزار شده و استمرار خواهد داشت.

وی با اشاره به حضور استاندار فارس در میزخدمت امروز، تصریح کرد: به لحاظ ارزش‌گذاری بر جامعه ایثارگری، از مدیران دستگاه‌های استان دعوت می‌کنیم تا به جای اینکه جامعه ایثارگری به ادارات برای رفع مشکلات خود بروند، مدیران به بنیاد شهید آمده و به رفع مشکلات این جامعه بپردازند.

بیانی گفت: مسائل و مشکلات قریب به 20 نفر از جامعه ایثارگری که مشکلاتشان در حوزه اختیارات بنیاد شهید نبود و بایستی مدیریت عالی استان دستور رفع مشکل دهد، حل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها