خبرهای داغ:
چهارمین دوره انتخابات مجمع جهادگران فارس با حضور مسئول سازمان بسیج سازندگی فارس برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۹۹۴۲
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، چهارمین دوره انتخابات مجمع جهادگران استان فارس برگزار شد. 

سرهنگ پاسدار علی‌اکبر طحان مسئول سازمان بسیج سازندگی فارس در این برنامه،ضمن تبریک ایام شعبانیه، با اشاره به اینکه روز میلاد امام حسین(ع) را روز پاسدار نامیدند، اظهار داشت: به عقیده من با این نامگذاری می‌خواهند بگویند که اگر پاسداری یخواهد از انقلاب و دینش بکند، باید از اباعبدالله(ع) الگو بگیرد و این، بدین معناست که مثل حسین که در پاسداری از دین جدش ایستاد و عزیزترین کسانش را در این راه داد، پاسداری کند.
وی با بیان اینکه به نظر من بین پاسداری و سپاهی بودن تفاوت است، تصریح کرد: شابد کسی بتواند در سپاه بماند، اما نتواند پاسدار باشد، و برعکس شاید کسانی نتوانند در سپاه باشند، اما پاسدار باشند، ملاک پاسداری، حسین بن علی(ع) است.
مسئول سازمان بسیج سازندگی فارس با بیان اینکه من ملاک پاسداری را در زندگی تک‌تک شما جهادگران می‌بینم، ادامه داد: شما برای پاسداری انقلابتان و سربازی ولایت، از همه چیز خودتان می‌گذرید هم از جان، هم مال و هم آبرویتان می‌گذارید و اگر لازم باشد، از زن و بچه هم می‌گذرید، از عزیرترین‌هایتان، و آرامش خودتان می‌گذارید تا به دیگران آرامش هدیه کنید.
سرهنگ طحان با بیان اینکه در ایام عید همه در کنار خانواده هستند و روال زندگی هم همین است، افزود: اما انسانی که ملکوتی است، به دنبال خودش به تنهایی نیست، بلکه خود را وقف دیگران می‌کند و وقتی همه به دنبال این هستند به جایی بروند که به آرمش برسند، شما جهادگران به دنبال این هستید که به جایی بروید که بتوانید آرامش را به دیگران هدیه کنید.
وی با تاکید بر اینکه پاسداری به رنگ لباس نیست، بلکه به مرام است، گفت: جهادی‌گری فقط کار عمرانی است، اگر هر لحظه‌ای جنگ شود، آنجاست که می‌بینیم همین چهادگران هستند که در راه دفاع از مرز و بوم و دینشان در صف اول هستند.
مسئول سازمان بسیج سازندگی فارس گفت: هر تفکری نیاز به تشکل دارد و اگر امروز می‌‌خواهیم تفکر جهادی و ایثار را در کل جامعه ساری و جاری کنیم، باید تشکیلات داشته باشیم و اگر بخواهیم مثمر ثمرتر در رفع محرومیت‌های جامعه در همه عرصه‌ها ورود کنیم، قاعدتا و لزوما باید تشکیلات داسته باشیم و این شوراهای جهادی و مجمع جهادی، یک تشکیلاتی است می‌تواند تمام گروه‌های جهادی را منسجم و متحد در راستای رسیدن به اهداف کند.
سرهنگ طحان، با بیان اینکه این جلساتی که برای انتخابات مجمع جهادی برگزار می‌شود، مسابقه برای رسیدن به پست و مقام نیست، تصریح کرد: این انتخابات مسابقه برای خدمت است، و این انتخاب در راستای تعالی شخص است، انتخاب نوکری محرومان است، انتخاب این است که چه کسی می‌تواند در راس این مجموعه باشد تا مجموعه را هم‌افزا و هم‌راستا کند و توان بچه‌های جهادی را چندبرابر کند و سند جهادی چندساله را تعریف و به نتیجه برساند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار