خبرهای داغ:
تجمع حقوقدانان انقلابی فارس همزمان با سراسر کشور در درخواست محاکمه رژیم صهیونسیتی از لاحه، تجمع می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۷۰۲۲۵
|
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶

روح‌الله مهبودی مسئول سازمان بسیج حقوقدانان فارس در گفتگو با خبرنگار بسیج در شیراز با اشاره به اینکه در چند روز آینده قرار است رژیم غاصب صهیونیستی در دادگاه بین‌المللی لایحه محاکمه شود، اظهار داشت: این محاکمه به دلیل شکایات متعدد دولتهای مختلف در راستای جنایات حقوق بشری است که علیه کودکان مظلوم در غزه انجام داده است.

به گفته وی، آفریقای جنوبی و اردن، از جمله کشورهایی هستند که در این راستا به لایحه دادخواست داده‌اند.

مهبودی با بیان اینکه سران رژیم صهیونسیتی به واسطه این دادخواست‌ها به دادگاه بین‌المللی لایحه فراخوانده شدند، تصریح کرد: در این راستا تجمع حقوقدانان انقلابی همزمان در سراسر کشور برای پیگیری مطالبات حقوقی از دست رفته مردم و کودکان مظلوم غزه روز یکشنبه برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان فارس با اشاره به اینکه این تجمع در فارس، ساعت ۱۳ روز یکشنبه و در مقابل دادگستری مرکزی استان در شیراز، فلکه شهدا (شهرداری) برگزار می‌شود، ادامه داد: حقوقدانان انقلابی فارس یکصدا در این تجمع، صدای خود را به گوش مجامع جهانی می‌رسانند.

به گفته وی، در این راستا، دادخواستی هم از طرف حقوقدانان فارس به امضای یک هزار نفر رسیده و در کل کشور به قریب به ۲۰هزار نفر آن را امضا کردند که در تحمع اعتراض‌آمیز حقوقدانان انقلابی تهران که روبروی دفتر سازمان ملل متحد روز‌ یکشنبه برگزار می‌شود به نمایش گذاشته شده و همچنان به شمار امضاهای آن افزوده شده و به‌ مراجع ذیربط تحویل داده می‌شود.

مهبودی از همه حقوقدانان فارس برای شرکت در‌این‌ تجمع دعوت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار