خبرهای داغ:
ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه اقدام تروریستی شنیع و بزدلانه در گلزار شهدای کرمان را به شدت محکوم کرد.
کد خبر: ۹۵۶۸۳۶۳
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه به دنبال وقوع حادثه تروریستی در زادگاه و آرامگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قهرمان ملی و بین‌المللی مبارزه با تروریسم - که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از شهروندان عزیزمان شد، بیانیه ای منتشر و این اقدام را به شدت محکوم می‌نماید.

متن پیام به شرح ذیل است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

انفجار در مسیر زائران سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی در کرمان سبب مصدومیت و شهادت مظلومانه پیروان مکتب سلیمانی وانسان های بی گناه به خصوص کودکان و زنان بی گناه شد.

این سیاه‌دلان قسی‌القلب و اربابان آدم‌کش آنها از حاج قاسم و شهیدان و مجاهدان محور مقاومت کینه و حقد عمیق دارند و حتی از برگزاری مراسم سالگرد شهادت او و زائرانش هم واهمه دارند.

ما پیروان مکتب شهدا خاصه شهیدالقدس این حادثه تروریستی  را به محضر آقا امام زمان (عج) نائب برحقش امام خامنه ای (مدظله العالی) و ملت شهید پرور ایران اسلامی تسلیت می نماییم و اعلام می داریم عناصر و تروریست‌های وابسته به رژیم کودک‌کش صهیونیستی بدانند با این اقدامات غیرانسانی نمی‌توانند در عزم استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم و استکبار جهانی خللی ایجاد کنند و مرتکبین این جنایت نفرت‌انگیز به‌زودی به سزای اعمال ننگین‌شان خواهند رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار