خبرهای داغ:
رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان سرخه از برپایی جشنواره های متنوع ورزشی ویژه دانش آموزان و بانوان به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن در سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۸۵۳۵
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با هفته بزرگداشت مقام زن، جشنواره ورزشی مادر دختری و دانش آموزان با معلمان به همت هیئت ورزش های همگانی شهرستان سرخه در مدرسه دخترانه مقطع ابتدایی شهید حسن حسنان در سرخه برگزار شد.

فاطمه صفا رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان با اشاره به اجرای برنامه های متنوع ورزشی در سطح شهرستان در طول هفته زن در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: جشنواره ورزشی دانش آموزی با حضور ۲۸۰ نفر از دانش آموزان و ۲۰ نفر از مادران مدرسه شهید حسن حسنان با استقبال خوبی برگزار شد.

او افزود: این جشنواره در ابتدا با نرمش صبحگاهی آغاز و با بازی های مادر دختری، هدف گیری با معلمان، بازی های امدادی و بوسه بر دستان مادر ادامه پیدا کرد و در پایان به برندگان این مسابقات از سوی هئیت جوایزی اهدا شد.

رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان بیان داشت: همایش یوگا بانوان به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز زن با حضور حدود ۱۵ نفر ز بسیجیان در پایگاه مقاومت بسیچ حضرت زینب (س) برگزار شد.

صفا ادامه داد: همایش ورزش صبحگاهی مجتمع بصیرت روستای مومن آباد با حضور ۸۰ دانش آموز برگزار و همایش پیاده روی و طبیعت گردی با حضور ۲۰ نفر از ورزشکاران در پارک بانوان سرخه از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

او اضافه کرد: در این برنامه به سه نفر از ورزشکاران به قید قرعه جوایزی اهدا و در حاشیه این برنامه سفره سلامت به همت برپا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار