خبرهای داغ:
پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه به دنبال وقوع انجفار در مسیر پیاده روی کرمان اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی و نشست بصیرتی کرد.
کد خبر: ۹۵۶۸۴۰۲
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه بصیرت و مقاومت و به دنبال آن شهادت شهدای بی گناه واقعه کرمان ایستگاه صلواتی به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه برپا شد.

محمدرضا امامی از بسیجیان این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ایستگاه صلواتی با هدف بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و همزمان با دهه بصیرت و مقاومت با مشارکت نوجوانان بسیجی پایگاه برپا و با استقبال خوبی همراه بود. در این ایستگاه آب انار بین عموم عابرین توزیع شد.

او با اشاره به برپایی حلقه قرآنی در جهت گرامیداشت شهدای واقعه کرمان در پایگاه افزود: در جهت محکومیت اقدام غیرانسانی در مسیر پیاده روی کرمان، نشست بصیرتی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید مسعود موسویان مسوول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه در جمع نمازگزاران و بسیجیان مسجد امام هادی (ع) در این محله برگزار شد.

وی با اشاره به برپایی حلقه شهید ذوالفقاری در مسجد امام صادق (ع) ویژه نوجوانان گفت: حلقه ورزشی شهید ابراهیم هادی بسیجیان همراه با سانس فوتسال در سالن ورزشی امام خمینی (ره) برپا شد.

گفتنی است فضاسازی پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) به مناسبت هفته بصیرت توسط کار گروه جهاد فرهنگی انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها