خبرهای داغ:
همسنگر سردار سلیمانی در سرخه گفت: علت درخشش قهرمانان ما مثل حاج قاسم سلیمانی خدایی بودن بود و خدا بر دلها حکومت می کند.
کد خبر: ۹۵۶۷۸۷۳
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با سخنرانی سردار رحیم نوعی اقدم از همسنگران سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در هیئت سید الشهدا سرخه برگزار شد.

سردار نوعی اقدم با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران مردم ولی نعمت اند، اظهار کرد: این مردم بودند که در سختی ها و تنگناها انقلاب را حفظ کردند و به همین دلیل امام (ره) خود را رهبر نمی دانست بلکه خود را خادم ملت می دانست و مکتب امام راحل مکتب خدایی و خدمتگزاری بود.

او افزود: باید قدر شهدا را بدانیم. شهدا امامزادگان عشقند و در هر جایگاه و مکانی که هستیم باید مدیون شهدا باشیم شهدایی که در اوج سختی در مقابل همه ی دنیا با تاسی از مکتب عاشورا سینه سپر کرده و جان دادند.

همسنگر سردار سلیمانی تصریح کرد: علت درخشش قهرمانان ما مثل حاج قاسم سلیمانی خدایی بودن بود و خدا بر دلها حکومت می کند.

نوعی اقدم در ادامه با اشاره به شاخصه های مکتب حاج قاسم بیان داشت: نخستین شاخصه مکتب حاج قاسم خدایی بودن است، دوم توکل به ذات لایزال الهی، سوم اهل بیتی بودن حاج قاسم که قهرمانی خودش را از مکتب زینبی گرفته بود، چهارم اخلاص  یعنی رسیدن به مرحله هیچ و نیستی که مقدمه رسیدن به هدف بزرگ و گره خوردن اراده انسان به اراده الهی است، پنجم مطیع محض ولایت و ذوب در ولایت بود، ششم ریسک پذیری و خطر پذیری، هفتم شجاع و بی باک بود. هشتم اخلاق محور بودن حاج قاسم که دلربا و مغناطیس جذب و مقدمه علم و دین بود و نهم زبان حاج قاسم که زبان عشق، وفا و صمیمیت بود.

در پایان سردار نوعی اقدم بر حضور حداکثری در انتخابات با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید کرد

گفتنی است اجرای سرود و مداحی از دیگر برنامه های اجرایی در این مراسم بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار