خبرهای داغ:

بسیجیان پایگاه سرخه به مشهد مقدس اعزام شدند

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) سرخه از اعزام خواهران و برادران بسیجی به مشهد مقدس و تدارک جشن میلاد حضرت زهرا (س) و سالگرد شهید سلیمانی در محله خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۷۵۷۶
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه بصیرت و مقاومت، خواهران و برادران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) سرخه به مشهد مقدس اعزام شدند.

مهدی فیض از بسیجیان این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه اردویی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: براساس میزان ثبت نام بسیجیان، هماهنگی های لازم جهت اعزام به مشهد مقدس فراهم و با استقبال خوبی همراه بود.

او با اشاره به برپایی ویژه برنامه های متنوع به مناسبت دهه بصیرت و مقاومت و روز زن در مسجد ولی عصر (عج) در این محله افزود: آماده سازی عکس های فرهنگی جهت استفاده در ولادت حضرت زهرا (س) و سالگرد شهادت سردار سلیمانی به همت بسیجیان و کارگروه فرهنگی کانون انتظار در این محله انجام و فضاسازی میدان ولی عصر انجام شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) ادامه داد: مراسم ولادت حضرت زهرا (س) و بزرگداشت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمود نطنزی و مداحی ابوذر ادهم در مسجد ولی عصر (عج) برگزار شد.

فیض خاطرنشان کرد: پخت آش باران (شیلام) و توزیع بین همشهریان در محوطه بیرونی مسجد نیز به همت جهادگران بسیجی پایگاه و اعضای مجمع مسجد در این محله انجام شد.

گفتنی است تعمیر کمد کلبه جوایز پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه توسط گروه جهادی این پایگاه مقاومت انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار