خبرهای داغ:

فرهنگ کتابخوانی در جامعه ترویج یابد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان با تأکید بر اهمیت کتاب و کتابخوانی در جامعه گفت: این فرهنگ باید در جامعه ترویج یابد، چرا که جامعه ای که با کتاب مأنوس است، جامعه ای آگاه است و دچار لغزش و اشتباه نمی شود.
کد خبر: ۹۵۹۹۰۵۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سیدابوالفضل راسخی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان در جمع روحانیون و پاسداران نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان اظهار کرد: سرانه کتاب خوانی در کشور ما پایین است.
وی با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی در جامعه گفت: جامعه ای که با کتاب مأنوس است جامعه ای آگاه است و کمتر دچار خطا و اشتباه می شود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان تأکید کرد: یکی از کتاب های انسان ساز کتاب آسمانی قرآن کریم است که سفارشات و تأکیدات بسیار زیادی برای خواندن قرآن و انس و الفت با این کتاب شریف شده است چرا که قرآن کتابی هدایت بخش و انسان ساز است.
راسخی گفت: ما به عنوان یک مسلمان وظیفه داریم در طول شبانه روز قرآن بخوانیم و در ضمن خواندن آن در آیات آن تدبر کنیم.
وی در ادامه به شخصیت فردی و علمی و دینی شهید مرتضی مطهری اشاره کرد و گفت: ایشان نه تنها در علوم غرب بلکه در علوم روز عصر خود متبحر و فیلسوفی به تمام معنا بود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان بر خواندن آثار شهید مطهری تأکید کرد و گفت: باید راه بزرگانی چون شهید مطهری را الگو و سرلوحه زندگی فردی و اجتماعی خویش قرار دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار