خبرهای داغ:
میز خدمت حقوقی با حضور رییس کل دادگستری فارس، دادستان مرکز استان، قضات و وکلای حقوقی به همت سازمان بسیج حقوقدانان فارس برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۰۵۲۱
|
۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی رییس کل دادگستری فارس در حاشیه برگزاری میز خدمت که به همت سازمان بسیج حقوقدانان فارس برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار بسیج، ضمن تقدیر از خدمات خالصانه همه اقشار بسیج به مردم و نظام، اظهار داشت: در هر نقطه از این کشور و هر زمان که نگاه کنیم شاهد یک خدمتی از سوی بسیجیان هستیم؛ در زمان کرونا هم که این خدمات خیلی نمایان‌تر بود.

وی با بیان اینکه در دادگستری فارس، بنا داریم که در هفته‌هایی که به نام اقشار مختلف است، به جای اینکه آنان به دادگستری بیایند ما به دیدار آنان برویم و سعی کنیم گرهی از مشکلات آنان را باز کنیم، تصریح کرد: برای همه افراد ممکن است مشکلات حقوقی در زندگی روزمره پیش بیاید به خصوص قشر بسیج که با امور مختلف سر و کار دارد و شاید درگیری‌هایش با مشکلات روزمره بیشتر باشد. به همین دلیل خواستیم که به صورت تجمیعی امروز در خدمت اقشار مختلف از بسیج باشیم.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به خدمات خالصانه بسیجیان در امور مختلف و برگزاری این برنامه برای برداشتن باری از روی دوش آنان تاکید کرد: در میزهای خدمت خیلی مسائل مرتبط با دادگستری را مدیران بی واسطه می‌شنوند و اثرات خوبی هم برای مردم و هم برای مدیریت مجموعه دارد.

رئیس کل دادگستری فارس با بیان اینکه در این میزهای خدمت خیلی مسائل که ممکن است در روند کاری از دید ما پنهان باشد از زبان مردم آگاه شویم و این، به سلامت دادگستری کمک می‌کند، ادامه داد: ما در این جلسات به دنبال سلامت دادگستری هم هستیم و یک ارزیابی کلی از همکاران اداری و قضایی خود هم در این جلسات به عمل می‌آوریم.

وی با بیان اینکه در این جلسات خیلی از امور روزمره دادگستری بر ما نمایان می‌شود، بر توسعه این جلسات تاکید کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم گرهی از گره کار همشهریان و به خصوص امروز، گرهی از کار بسیجیان باز کنیم.

رئیس کل دادگستری فارس با بیان اینکه برگزاری میزهای خدمت باعث کاهش اطاله دادرسی در دادگاه‌ها شده است افزود: با برگزاری میزهای خدمت به ایرادات اداری روزمره دادگستری پی می‌بریم و در کاهش روند رسیدگی تاثیر بسزایی دارد.

راهگشایی در صحت رسیدگی، یکی دیگر از مزایای برگزاری میزهای خدمت است که رئیس کل دادگستری فارس با اشاره به آن ادامه داد: گاهی مردم در میزهای خدمت مسائلی را برای ما بیان می‌کنند که با ورود قسمت‌های مختلف دادگستری روند رسیدگی صحیح‌تر و سریع‌تر می‌شود.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه در بررسی برخی پرونده‌ها در میز خدمت، ما مشاوره‌هایی به همکارانمان می‌دهیم که رسیدگی سالم‌تری را ارائه می‌دهند، افزود: ما بر ادامه برگزاری میزهای خدمت به همین دلایل تاکید داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار