خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون گفت: مایه افتخار است که در چنین روزی فرمان تشکیل بسیج توسط رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) صادر شده است.
کد خبر: ۹۵۵۸۹۶۰
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در مراسم 5آذر سالروز تشکیل بسیج با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و گرامی داشت هفته مقدس بسیج اظهار داشت: مایه افتخار است که در چنین روزی فرمان تشکیل بسیج توسط رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) صادر شده است.

وی ادامه داد: امروز همه نیروهای مسلح در کنار هم جمع شده ایم تا در زیر چتر ولی فقیه و فرمانده معظم کل قوا مجددا عهد پیمان با آرمان های انقلاب ببندیم.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون تصریح داشت: با تفکر بسیجی قله ها ان شاءالله فتح خواهد شد و این تفکر مایه سعادت، بن بست شکن و نابود کننده تارهای عنکبوتی مستکبران خواهد بود.

وی اضافه داشت: شجره طیبه بسیج روزی نهالی نوپا بوده و امروز این شجره در سراسر جهان ریشه دوانیده و سایه آن در جهان گسترانیده شده است.

سرهنگ حیاتی اشاره کرد: افتخار می کنیم به این که بسیج ادامه دهنده مکتب عاشورا، مرد روزهای سخت و زمینه ساز ظهور حضرت حجت(عج) می باشد.

وی خطاب به همه نیروهای مسلح و بسیجیان ادارات شهرستان خاطر گفت: اگر تفکر بسیجی داشته باشیم بن بست ها را خواهیم شکست و ان شالله با تفکر بسیجی شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون با گرامی داشت هفته بسیج بیان داشت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی در عرصه های بین المللی به برکت روحیه بسیجی می باشد.

وی ادامه داد: هیمنه شوم استکبار به استوار قامت نظام جمهوری اسلامی به لرزه افتاده و ایران قوی با فرمانده فرمانده معظم کل قوا نزدیک فتح قله می باشد.

امام جمعه کازرون گفت: بیداری امت ها ی جهانی با مظلومیت خون مردم غزه شروع شده و مطمئن باشید که ادامه این مسر روز سیاه برای استکبار جهانی خواهد بود.

با تفکر بسیجی بن بست‌ها شکسته خواهد شد/ بسیج زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) است

وی تصریح کرد: امروز آمادگی حضور بسیج در همه عرصه ها به مراتب بهتر از سال های گذشته و در مسیر تکامل هست.

حجت الاسلام صباحی افزود: امروز وظیفه ما جهاد تبیین در عرصه های مختلف، امر به معروف و نهی از منکر برای پاسداشت حفظ ارزش های اسلامی، بالا بردن بصیرت و تحلیل سیاسی برای شناخت درست و به موقعه در مسائل روز دنیاست.

وی بیان داشت: امروز روز غفلت نیست و باید بر اساس یک برنامه منسجم قدم ها ی خود را محکم به سوی آینده برداریم تا ان شاءالله شاهد لرزه و فرو ریختن اسکتبار جهانی باشیم.

امام جمعه کازرون اشاره کرد: به برکت روحیه بسیج مردم جهان بیدار شده است و شاهد پرده برداری از یک واقعیت هستیم که امام ما فرمود ما انقلابمان را به جهان صادر خواهیم کرد.

در این مراسم حاضرین در میدان صبحگاه شاهد بازدید مسئولین از نیروها بودنند و اجرای گروه سرود زورخانه ای منتخب شهرستان کازرون همراه بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار