خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور در راستای برگزاری نخستین رزمایش ملی عمران روستا، از مرکز تحقیقات آبخوانداری کوثر بازدید کرد.
کد خبر: ۹۵۵۷۵۱۳
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس،  دکتر محسن قنادزاده مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور در راستای برگزاری نخستین رزمایش ملی عمران روستا در حاشیه سفر یک روزه به شهرستان فسا،  از طرح دانش بنیان آبخوانداری کوثر واقع در منطقه گره بایگان این شهرستان بازدید و از فرایند این طرح ملی از نزدیک آشنا شد.

در این بازدید که مسئولان شهرستان و اساتید و نخبگان علمی حوزه آبخیزداری و آبخوانداری کشوری و منطقه ای حضور داشتند، دکتر پاک‌پرور مدیر مرکز تحقیقات آبخوانداری کوثر ضمن تجلیل از مقام شامخ دکتر سید آهنگ کوثر پدر علم آبخوانداری کشور توضیحات لازم در خصوص نحوه شکل گیری این ایده تا حصول نتیجه را ارائه و سپس به سوالات بازدیدکنندگان پاسخ گفت.

دکتر محسن قنادزاده رئیس نخستین رزمایش ملی عمران روستا در این بازدید، پیگیری زمینه سازی برای اجرای این طرح در نقاط مختلف استان که مورد تحقیقات آبخوانداری قرارگرفته و مستعد اجرا هستند را از قرارگاه جهادی تخصصی سحاب و کارگروه تخصصی آب و محیط زیست سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری فارس مطالبه کرده و خواستار ارائه گزارش فصلی از مجموعه های مذکور شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار