خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: رزمایش جهادگران فاطمی 3 استان فارس به میزبانی شهرستان کازرون برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۵۳۲۹۸
|
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار داشت: همزمان هفته بسیج رزمایش جهادگران فاطمی3 در استان فارس با حضور مسئولین کشوری و استانی به میزبان شهرستان کازرون روز دوشنبه29آبان ماه در شهرستان کازرون انجام می شود.

وی اذعان داشت: رزمایش ویژه گروههای جهادی منتخب نواحی مقاومت بسیج استان فارس می باشد که پس از برگزاری صبحگاه مشترک، گروههای جهادی جهت انجام خدمت در مناطق کم برخوردار به مناطق اعزام خواهند شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون تصریح کرد: گروههای جهادی بر اساس تقویم رزمایش جهادگران فاطمی 3 ابلاغ شده از طرف سازمان بسیج مستضعفین به مدت یک هفته اقدام به فعالیت در مناطق محروم می نمایند.

وی بیان داشت: با توجه به برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی 3، نمایشگاه شکوه هجرت و اقتصاد مقاومتی جهت نمایش اقدامات گروههای جهادی منتخب در سراسر استان برپا می شود.

سرهنگ حیاتی یادآور شد: جهت اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم جلسات حضوری با مسئولین مرتبط در نواحی، حوزهها و پایگاههای مقاومت و سایر ادارات و نهادها جهت خدمت رسانی هرجه بهتر به خانوادههای کم برخوردار انجام خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: در رزمایش فاطمی3 جهادگران بسیجی‌ در عرصه های پزشکی، دامپزشکی، کشاورزی، عمرانی، آموزشی، علمی، آسیب‌های اجتماعی، ورزشی، اقتصاد مقاومتی و اشتغال، فرهنگی، میزخدمت و... به فعالیت خواهند پرداخت.

فرمانده سپاه کازرون در پایان از عموم بسیجیان و خیرین جهت همراهی و کمک به مناطق محروم با توجه به خدمات مورد نیازی که توسط بسیج سازندگی مشخص شده است دعوت به عمل آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار