خبرهای داغ:
مسئول حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی فارس جریان جهادی را یک حرکت پویا، زنده، و فعال معرفی کرد.
کد خبر: ۹۵۵۳۱۴۴
|
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸

میثم فضل الله پور مسئول حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی فارس در گفتگو با خبرنگار بسیج در شیراز با اعلام برگزاری رزمایش ۱۲ هزار نفره گروه‌های جهادی در هفته بسیج، اظهار داشت: در دو سال گذشته، سازمان بسیج سازندگی حرکتی را با ظرفیت گروه‌های جهادی در مقاطع مختلف سال دنبال می‌کند که رزمایش جهادگران فاطمی نام دارد.

وی تصریح کرد: امسال هم از ۲۸ آبان تا ۷ آذر ماه همزمان با هفته بسیج، گروه‌های جهادی منتخب بسیج سازندگی استان این رزمایش را در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی اجرا می‌کنند.

فضل الله پور گفت: حوزه‌های این رزمایش، فرهنگی، عمرانی، بهداشت و درمان، آموزشی، دامپزشکی و کشاورزی، حقوقی و مشاوره، و دیگر عرصه‌های مورد نیاز در مناطق محروم است.

مسئول حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی فارس ادامه داد: اجرای این رزمایش به این نحو است که در روز اول، تجمع جهادگران فارس برگزار می‌شود و در روز دوم، تجمع و اعزام نهادین گروه‌های جهادی را در سراسر استان شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به تجلیل از گروه‌های جهادی در مراسم اعزام، افزود: از روز سوم به بعد گروه‌ها در عرصه‌های مختلف و در مناطق از پیش تعیین شده به خدمت رسانی مشغول می‌شوند.

به گفته فضل الله پور، هدف از این رزمایش، این است که یک نمایشی از ظرفیت و کارکردهای گروه‌های جهادی به نمایش گذاشته شود تا مردم ببینند که این جریان جهادی، یک جریان زنده و پویاست و فعالیت دارد و حرکت‌هایی را دنبال می‌کند که انتفاعش به محرومین می‌رسد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال ۱۴۰۰ که فرمودند حرکت جهادگران مثل حرکت حضرت فاطمه یک حرکت غریبان است، تصریح کرد: از آن تاریخ رزمایش جهادگران فاطمی طراحی، و در سطح کشور و به صورت سراسری اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار