خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه شهرستان کازرون گفت: به مناسبت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس دیدار از560 خانواده معظم شهدا و ایثارگر در کازرون انجام شد.
کد خبر: ۹۵۴۴۸۰۶
|
۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرگرد پاسدار سید اصغر حسینی جانسین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با گرامیداشت یاد و خاطره 1300 شهید شهرستان کازرون، اظهار داشت: به همت حوزههای مقاومت بسیج و پایگاههای مقاومت بسیج محلات و قشری شهرستان کازرون در چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس 560دیدار از خانواده معظم شهدا و ایثارگر در شهرستان کازرون و بخش های مربوط انجام شد.

وی با اشاره به اینکه کازرون در تقدیم شهدا و ایثارگران به انقلاب دین اداء کرده می باشد، ادامه داد:  برنامه دیدار از 560خانواده شهید و ایثارگر با برنامه ریزی و هماهنگی  صورت گرفته توسط ایثارگران ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در طول هفته دفاع مقدس با حضور و همراهی مسئولین شهرستان و بخش ها  مربوطه  صورت گرفته است. 

جانشین سپاه ناحیه کازرون با اضافه داشت: خانواده شهدا  مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند وخانواده شهیدان با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را طول تاریخ رقم زدند. 

وی تصریح کرد: خانواده معظم شهدا هیچ گاه  درخواست و یا خواسته شخصی از نداشته و ندارند و توصیه آنان به مسئولان ولایت پذیری و خدمت رسانی به مردم است که این مهم نشان  بصیرت بالای خانواده معظم شهیدان است.

  سرگرد حسینی هدف از این دیدارها از خانواده  معظم شهدا را پیروی از آرمان‌های شهدا و لبیک به فرامین رهبر فرزانه انقلاب دانست و افزود: تکریم و قدردانی از خانواده معظم شهدا  نشانگر این مسئله است که مردم و مسئولان پای عهد و آرمان خود با شهدا ایستاده و دنباله رو اهداف شهدا هستند.

  وی گفت: در پایان این دیدارها  به رسم احترام و یادبود و همچنین برای ارج نهادن به صبر، ایثارگری و استقامت خانواده شهیدان و ایثارگر، لوح تقدیر و هدیه به خانوادههای معظم شهدا و ایثارگران اهداء شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار