خبرهای داغ:
مدیر بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کازرون توزیع 60 بسته معیشتی را میان کارگران ساختمانی این شهرستان توزیع کردند.
کد خبر: ۹۵۴۳۴۷۴
|
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، محمدجعفر شفیعی مدیر بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون اظهار داشت: از جمله آموزه های اسلام برای تکامل و رشد انسان ها، ایثار از جان و مال در راه خداوند متعال می باشد، به این معنا که انسان، همه دارایی ها و امکاناتش را امانتی الهی بداند که باید در طریق بندگی هزینه کند.
وی با بیان اینکه یاری رساندن به نیازمندان در تمامی دوران‌ها اهمیت ویژه ای دارد، افزود: وظیفه مسلمانی، دینی و انسانی ما ایجاب می‌کند که نسبت به فقرا و افراد ضعیف جامعه به هیچ وجه بی تفاوت نباشیم.
مدیر بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون با بیان این مطلب که روحیه کمک به افراد نیازمند باید در سطح جامعه زنده نگه داشته شود، خاطر نشان کرد: ریشه‌کنی فقر از جامعه و رسیدن به کمال از برکات مواسات و کمک های مؤمنانه در جامعه اسلامی است.
وی محرومیت زدایی و رسیدگی به نیازمندان را یکی از رسالت های اصلی جامعه مهندسین برشمرد و تصریح کرد: کمک به اقشار آسيب ديده و نيازمند در اين شرایط اقتصادی يک وظيفه شرعی و اخلاقی است که با تأکيد مقام معظم رهبری مبني بر مواسات اجتماعی و کمک مؤمنانه اجرايی مي شود.
مدیر بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون توزیع بسته های معیشتی با محوریت حمایت از نیازمندان را ضروری دانست و گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی موجود حمایت از نیازمندان جامعه باید بیش از پیش مورد توجه باشد و خیرین و دست اندرکاران نهادهای مختلف در حمایت از نیازمندان بیشتر تلاش کنند.
مهندس شفیعی یادآور شد: بسته‌های معیشتی که با هدف ایفای مسئولیت اجتماعی، مساعدت به فقرا و نیازمندان، احیای ارزش‌های والای اسلامی و انسانی، و با کمک خیرین مهندسین بسیجی آماده شد، در اختیار خانواده‌های بی بضاعت کارگران ساختمانی قرار گرفت.
وی در پایان از تلاش و همت جامعه مهندسین در دستگیری و حمایت از مستمندان و خانواده های کم بضاعت قشر کارگری قدردانی و خواستار تداوم این همکاری ها در راستای کمک به نیازمندان شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار