خبرهای داغ:
کارگاه آموزشی جهاد تبیین با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران و اداره ورزش وجوانان شهرستان شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۸۰۱۰
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، کارگاه آموزشی جهاد تبیین با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران و اداره ورزش وجوانان شهرستان شیراز برگزار شد.

این کارگاه آموزشی با حضور دکتر مهدی سرفراز شکوهی مدیرکل ورزش و جوانان استان، دکتر رحیم خداجو معاون فرهنگی و امور جوانان، شکرالله مسکویی مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان فارس، سیدکمال پاک فطرت سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز، سیدجواد کشاورزمویدی معاون توسعه امور ورزش، خانم مریم جوانمردی معاون امور ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز در سالن اجتماعات هیات سوارکاری استان فارس در مجموعه ورزشی حافظیه شیراز با شرکت بیش از ۳۰ تن از نواب رئیس بانوان هیات های ورزشی شهرستان شیراز برگزار شد.

در این نشست خانم جوانمردی با تبیین مواضع و قوانین جاری فعالیت هیات های ورزشی بر رعایت حجاب و عفاف در مجموعه های ورزشی و رویدادها و مسابقات و جشنواره ها تاکید کرد.

در ادامه، آقایان سید کمال پاک فطرت سرپرست اداره ورزش وجوانان و سید جواد کشاورز معاون توسعه امور ورزش شیراز نیز در سخنان کوتاهی بر نحوه فعالیت قانون مند و تسهیل ورزش بانوان در کلان شهر شیراز تاکید کردند.
دکتر مهدی سرفراز شکوهی مدیر کل ورزش وجوانان استان فارس در ادامه، به نقش بزرگ زن در خانواده و جایگاه والای مادر اشاره کرد و بانوان را به عنوان مربیان تاثیرگذار و نقش آفرین در جامعه ایرانی اسلامی برشمرد و خواستار دقت و نظارت بیشتر نواب رئیس هیات های ورزشی بر فعالیت باشگاهها و اماکن ورزشی در حوزه بانوان شد.

شکرالله مسکویی مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان فارس هم در ادامه این نشست با تشریح فعالیت کانون های بسیج ورزشکاران نواحی چهارگانه سپاه در شیراز، نقش بانوان را در ورزش شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) سازنده توصیف کردند و حضور بانوان ورزشکار با حجاب اسلامی را در رقابت های جهانی و المپیک به عنوان پرچمداران بانوی اسلامی و ایرانی مایه افتخار و مباهات دانست.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان فارس اعلام کرد: قرارگاه جهاد تبیین به عنوان یک پایگاه فرهنگی در توسعه اخلاق و فرهنگ ورزشی و منش پهلوانی و رسم جوانمردی با همکاری اداره کل ورزش وجوانان و سازمان بسیج ورزشکاران استان فارس در ورزش استان فارس آغاز به کار کرده است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار