خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد خبر داد

رشد ۷ برابری اقتصاد با عزم دولت/تحقق ۵۰ درصدی تعهدات حوزه اشتغال در همدان

همدان-استاندار همدان با بیان اینکه با عزم دولت در رشد اقتصادی، هفت برابرِ دولت قبل شده است، گفت: تدوین برنامه سه ساله اقتصادی در استان با رویکرد رشد ۷.۵ درصد طراحی کردیم که ۲.۵ درصد آن ناشی از بهره وری است.
کد خبر: ۹۵۳۶۹۶۱
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴

رشد قاسمی فرزاد خبر داد برابری اقتصاد با عزم دولت/تحقق ۵۰ درصدی تعهدات حوزه اشتغال در همدان

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در دیدار وزیر اقتصاد و دارایی با نماینده ولی فقیه در استان همدان اظهار کرد: هماهنگی و وحدت خوبی در امور مالیاتی وجود دارد و موفقیت‌هایی را کسب کردیم و مودیان مالیات که فرار مالیاتی داشتند موارد آنها ثبت شد.

وی افزود: در هفته دولت در استان همدان یک هزار و ۴ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۶۵ هزار میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت و ۱۷۵ طرح با اعتبار حدود  ۴۰۰ هزار میلیارد ریال کلنگ زنی شد که در نوع خود در استان کم نظیر بود.

استاندار همدان گفت: مشکلات استان از جمله بحران آب و مسکن که ریشه بیش از  ۲ دهه داشت با تلاش دولت مردمی سیزدهم برطرف شده است؛ همچنین در حوزه اشتغال که از موضوعات مهم است سال گذشته ۱۰۹ درصد از تعهدات را عمل کردیم و تعهدات امسال حدود ۲۲ هزار نفر است که حدود ۵۰ درصد محقق شده است.

وی با بیان اینکه با عزم دولت در رشد اقتصادی، هفت برابرِ دولت قبل شده است، ابراز کرد: تدوین برنامه سه ساله اقتصادی در حوزه صنعت، معدن، کشاورزی، خدمات و گردشگری در استان با رویکرد رشد۷.۵ درصد طراحی کردیم که ۲.۵ درصد آن ناشی از بهره وری است.

قاسمی فرزاد گفت: در حوزه‌های بانکی گله‌مندی‌هایی در باب تسهیلات تکلیفی همچون ازدواج، فرزند آوری و اشتغال وجود دارد که نیاز به سرعت‌دهی بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه وحدت و انسجام بسیار خوبی در استان حاکم است و ارتباط خوبی بین مردم و نمایندگان وجود دارد و اعتبار و سرمایه لازم در استان کسب شده است، ابراز کرد: در مجموعه وزارت اقتصاد و دارایی هماهنگی لازم وجود دارد و تلاش‌های دولت در سطح کشور به نحوی است که در بیانات رهبر معظم انقلاب تایید شده و این وظیفه و تکلیف ما را سنگین‌تر می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار