خبرهای داغ:
دکتر مجذوبی:

نخستین لقاح رحمی موفق در مرکز ناباروری ملایر انجام شد

همدان-رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: نخستین لقاح داخل رحمی در مرکز ناباروری مهر ملایر توسط کادر پزشکی و پرستاری این مرکز با موفقیت انجام شد.
کد خبر: ۹۵۹۸۶۱۵
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۳
نخستین لقاح رحمی موفق در مرکز ناباروری ملایر انجام شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر محمدمهدی مجذوبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نخستین لقاح داخل رحمی در مرکز ناباروری مهر ملایر توسط کادر پزشکی و پرستاری این مرکز با موفقیت انجام شد.

وی افزود: با توجه به پژوهش‌های اخیر، لقاح داخل رحمی به عنوان گزینه‌ای مناسب و کم هزینه برای زوج‌های نابارور در نظر گرفته شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان عنوان کرد: در مرکز ناباروری مهر ملایر اقداماتی همچون ویزیت و مشاوره تخصصی، اورولوژی برای زوجین نابارور، مشاوره‌ تخصصی تغذیه برای زوجین نابارور و لقاح داخل رحمی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری بیمارستان مهر را یکی از اقدامات ماندگار دولت سیزدهم در این شهرستان است، گفت: این مرکز به شدت مورد نیاز مردم بود و شهروندان ملایری پیشتر مجبور بودند برای درمان به مراکز استان‌ مراجعه کنند.

مجذوبی تصریح کرد: مرکز ناباروری ملایر دومین مرکز استان همدان است که با راه‌اندازی این مرکز، پزشکان متخصص زنان و زایمان، ارولوژی، مامایی و تمامی اقدامات مورد نیاز مستقر شده است.

وی افزود: بیمارستان مهر ملایر با ۱۳۶ تخت فعال یکی از بیمارستان‌های کامل در جنوب استان همدان است که روزانه به حدود ۳۳۰ بیمار و مراجعه کننده خدمات می‌دهد و طی ۲ سال گذشته با نگاه عدالت‌محور دولت سیزدهم، بیش از ۸۶۰ میلیارد ریال برای توسعه، تجهیز و ارتقای هتلینگ این بیمارستان هزینه شد.

گفتنی است؛ شهرستان ملایر دارای سه بیمارستان امام حسین(ع)، مهر و تأمین اجتماعی دکتر غرضی با بیش از ۵۰۰ تخت فعال و معین درمان جنوب استان همدان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار