خبرهای داغ:

پیام استاندار همدان به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی

همدان-استاندار همدان طی پیامی فرا رسیدن سالروز تشکیل بسیج سازندگی را تبریک گفت و از تلاش‌های مجدانه تمامی جهادگران بسیجی تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۵۹۸۸۵۳
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۰
پیام استاندار همدان به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان طی پیامی فرا رسیدن سالروز تشکیل بسیج سازندگی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) شجره طیبه‌ای بود كه اقدامات جهادی را برای عمران و آبادانی كشور به ارمغان آورده است.

بسیج سازندگی با تفکر جهادی و زدودن چهره محرومیت از مناطق محروم کشور گام مؤثری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی برداشته و با تعریف جدیدی از مدیریت جهادی در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور با حضور آگاهانه، تعیین‌کننده، متعهدانه و با بصیرت خود تجلی عشق و دلدادگی و نماد عزت، اقتدار، ولایتمداری، ایثار و فداکاری در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته است.

بسیج سازندگی در صحنه خدمت‌رسانی به ملت شریف ایران با تبعیت از فرامین و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا، مجاهدت و تلاش مخلصانه داشته تا روز به روز شاهد گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی این یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی(ره) در بین جوانان ایران اسلامی باشیم.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج سازندگی، صمیمانه از تلاش‌های مجدانه تمامی جهادگران بسیجی تقدیر و تشکر می‌نمایم و توفیقات روزافزون بسیجیان ایثارگر عرصه جهاد و سازندگی را از درگاه خداوند سبحان در ظل توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) و تحت زعامت حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) مسئلت دارم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات