خبرهای داغ:
سرهنگ حجی در گفتگو با بسیج خبر داد

برگزاری اردوی جهادی سلامت به مناسبت دهه کرامت

همدان-سخنگوی بسیج جامعه پزشکی شهرستان ملایر از برگزاری اردوی جهادی سلامت به مناسبت دهه کرامت با حضور پزشکان متخصص، عمومی و کادر پرستاری خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۸۹۰۵
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۳

سرهنگ محمد حجی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به برگزاری اردوی جهادی در روستای علیمرادخواه سامن اظهار کرد: به مناسبت دهه کرامت اردوی جهادی سلامت با حضور پزشکان متخصص، عمومی و کادر پرستاری در ایام دهه کرامت برگزار شد.

وی با اشاره به خدمات رایگان ویزیت و دارو، افزود: اردوهای جهادی در مناطق مختلف  شهرستان ملایر با ارائه خدمت به  مردم برگزار شد.

سخنگوی بسیج جامعه پزشکی ملایر ضمن اشاره به ویزیت رایگان بیماران تصریح کرد: همواره تلاش کرده‌ایم برای خدمت رسانی به مردم منتظر مراجعه‌ آنها نبوده بلکه خود به سراغ بیماران رفته و در همین راستا یک تیم پزشکی و پرستاری نیز در اردوهای جهادی حضور دارند.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده در این اردو گفت: از جمله این خدمات می‌توان به پزشک عمومی، بررسی فشار خون، تست قندخون، داروی رایگان به کمک دکتر حسین خانی و اجرای کلاس‌های جوانی جمعیت در روستا، بهداشت فردی برای دانش آموزان و کلاس‌های آموزشی حوادث غیرمترقبه توسط اعضای هلال احمر اشاره کرد.

حجی در پایان از هلال احمر، بیمارستان دکتر غرضی و فرماندهان حوزه‌های مقاومت صاحب الزمان (عج) و حضرت مریم (س) برای حضور در اردوی جهادی تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات