خبرهای داغ:
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور در نشست با اعضای سازمان‌های نظام مهندسی و بسیج مهندسین فارس گفت: سند معماری و شهرسازی اسلامی و سند فرهنگی ساخت و ساز تدوین شود.
کد خبر: ۹۵۳۲۶۹۷
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، نشست هم اندیشی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری فارس و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با حضور حجت‌الاسلام دکتر خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور در شیراز برگزار شد.

نیما زارع مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری فارس در این خصوص به خبرنگار بسیج گفت: در این نشست، به بحث و تبادل نظر در خصوص ظرفیت ها و پتانسیل های فرهنگی و عملکردی جامعه مهندسین و بررسی و آسیب شناسی نیاز های این قشر از جامعه پرداخته شد.

زارع تصریح کرد: سازمان های نظام مهندسی ساختمان و بسیج مهندسین فارس همچنین درخواست توجه بیشتر از طرف شورای عالی انقلاب فرهنگی و پیگیری مسئولیت های اجتماعی دستگاه های اجرایی کشور در این خصوص را داشتند.

وی ادامه داد: دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور ضمن راهنمایی و ارائه پیشنهادات، از جامعه مهندسین فارس در خواست کرد تا سند معماری و شهرسازی اسلامی و همچنین سند فرهنگی ساخت و ساز را بررسی و جهت ارائه در شورا تدوین کند.

به گفته زارع، علاوه بر مصوبات دیگر این حلسه، بر تداوم اینگونه جلسات تاکید شد.

سند معماری و شهرسازی اسلامی و سند فرهنگی ساخت و ساز تدوین شود

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار