خبرهای داغ:
بسیج جامعه ورزشکاران شیراز همزمان با روز جهانی اهداء خون، در مجموعه فرهنگی ورزشی امام مهدی (عج) به اعداء خون پرداختند.
کد خبر: ۹۵۲۰۴۰۸
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷

شکرالله مسکویی مسئول سازمان بسیج جامعه ورزشکاران فارس در گفتگو با خبرنگار بسیج در شیراز، با یادآوری اینکه 25 خردادماه روز جهانی اهداء خون بود، اظهار داشت: بسیج ورزشکاران شیراز هم به مناسبت این روز و با توجه به کمبود گروه های محتلف خونی در شیراز، با همکاری سازمان انتقال خون استان فارس، در قاب نذر خون، اقدام به اهداء این مایع حیاتی کردند.

وی با اشاره به اینکه شیراز، قطب پزشکی کشور است و علاوه بر این، از کشورهای حاشیه خلیج فارس و دیگر کشورهای همسایه هم تعداد زیادی برای درمان به این شهر مراجعه می کنند، با تاکید بر کمبود همه گرو ههای خونی در شیراز، تصریح کرد: علاوه بر مراجعه هموطنان و مردم از سایر کشورها به شهر شیراز، اتفاقات و حوادث زیادی هم به دلایل مختلف در این شهر پیش می آید از جمله حوادث رانندگی که همه این عوامل دست در دست هم داده تا در این شهر عموما با کمبود خون مواجه باشیم.

مسکویی ادامه داد: در همین دلیل و در راستای رزمایش بزرگ نذر خون، سازمان بسیج جامعه ورزشکاران فارس هم تصمیم گرفت تا در روز جهانی اهداء خون، با اهداء این مایع حیاتی، هم به جبران خون شهر کمک کرده، و هم الگویی برای سایر اقشار باشد تا در مواقع نیاز و حساس، شاهد کمبود خون در مراکز درمانی نباشیم.

جامعه بسیج ورزشکاران شیراز با اهداء خون خود، این روز را گرامی داشتند

مسئول سازمان بسیج جامعه ورزشکاران فارس ادامه داد: در همین راستا و با همراهی سازمان انتقال خون و اعزام پایگاه سیار انتقال خون شیراز به همراه تکنسین و پرستاران به مجموعه فرهنگی ورزشی امام مهدی(عج) بسیج ورزشکاران فارس، از ابتدای صبح روز پنجشنبه 25 خردادماه اقدام به خونگیری مراجعین به مجموعه شدند.

  مسکویی با بیان اینکه روزهای فرد، این مجموعه در اختیار بانوان است، ادامه داد: بانوان ورزشکار هم با حضور گرمشان اقدام به اهداخون کردند .

وی با اشاره به اینکه این روند تا عصر همان روز ادامه داشت، تصریح کرد: برآن هستیم موضوعات غربالگری، مشاوره های پزشکی ورزشی، و موارد دیگر همزمان برای ورزشکاران مجموعه ورزشی امام مهدی(عج) درطول هرفصل به صورت ویژه به منظور اثربخشی و هم افزایی و دانش افزایی باهمکاری دستگاههای ذیربط داشته باشیم.

مسکویی تاکید کرد: همیشه براین باور هستیم که بسیج، خدمتگذار مردم در همه عرصه بوده و خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار