خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان خبر داد

حضور ۱۷۰ دانشجو در نخستین رویداد تخصصی استاپ موشن در همدان

همدان-مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان از برگزاری نخستین رویداد تخصصی دانشجویی استاپ موشن با عنوان «خلاق شو» در همدان با حضور ۱۷۰ دانشجو خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۹۱۵۷
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰

حسین زیادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: نخستین رویداد تخصصی دانشجویی استاپ موشن با عنوان «خلاق شو» در مجتمع شهید آوینی همدان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این دوره ۱۷۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های بوعلی، آزاد، علم و صعنت، فنی و حرفه ای و پزشکی شرکت کردند، افزود: محورهای این رویداد و موضوعات آن کنگره ۸ هزار شهید استان همدان، همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران و موضوع عفاف و حجاب است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان با اشاره به اهداف برگزاری این رویداد، عنوان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ایجاد امید و ایمان در دل دانشجو حائز اهمیت است که ما با برگزاری این رویداد به دنبال این هستیم که با موضوع ایمان و هویت جامعه را دنبال و هم به دانشجو امید دهیم که جامعه پویا و زنده است.

وی در خصوص جزئیات این رویداد تصریح کرد: این رویداد در قالب تولید محتوا با گوشی و دوربین در گروه‌های ۲ تا ۴ نفره برگزار شد و قرار است طرح‌های برتر در اختیار صدا و سیما و شهرداری گذاشته شود تا در سطح شهر و حتی کشور نصب و با موضوع کنگره ۸ هزار شهید استان همدان رونمایی شود.

زیادی خاطرنشان کرد: به آثار برگزیده این جشنواره گواهی معتبر دوره استاپ موشن داده می‌شود و از گروه‌های برتر نیز برای همکاری با دانشگاه‌ها و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دعوت خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار