خبرهای داغ:
سردار بابا احمدی:

پایگاه بسیج در مسجد دانشگاه انسان‌ساز است

همدان-مسؤل بسیج مساجد و محلات کشور با بیان اینکه پایگاه بسیج در مسجد دانشگاه انسان‌ساز است، گفت: پایگاه بسیج باید با مرکزیت مسجد و محوریت ائمه جماعات برنامه‌های مدون، مستمر و فشرده پیش‌بینی کند.
کد خبر: ۹۵۱۹۸۵۹
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸
پایگاه بسیج در مسجد دانشگاه انسان‌ساز است

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، سردار حیدر بابا احمدی در جلسه ارتباط تصویری با فرماندهان و بسیجیان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر کشور با موضوع عفاف و حجاب اظهار کرد: فرماندهان و بسیجیان سرافراز مجاهدان جبهه فرهنگی و نرم در عرصه عفاف و حجاب نقش مهمی دارند.

وی با بیان اینکه تقابل دو جبهه حق و باطل همیشگی و دائمی است، گفت: شیوه‌ها و تاکتیک ‌های جبهه کفر دشمن و باطل و جبهه‌ اسلام هر زمان به اقتضای زمان متفاوت‌ است، فتنه نرم عفاف و حجاب یکی از شقوق تاکتیک‌های زوال ناپذیر قتال دشمنان با جبهه حق است.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور با اشاره به اینکه این فتنه نرم دشمن با اسلام ناب مخالفت و دشمني دارد، افزود: ریشه این فتنه و دشمنی‌های دشمن هم طبیعتا برای قبیح شدن ایران عزیز و قوی است، چراکه ایران در سایه اسلام ناب محمدی (ص) است و دشمن نمی‌تواند ایران سرافراز و سربلند را برتابد.

وی با اشاره به دشمنی استکبار و کفار با ملت عزیز ایران اسلامی از سوی مدافعان دروغ حقوقین بشری، ادامه داد: ریشه این دشمنی و پایه و اساس دشمني‌های استکبار آن است که این جمهوری مبتنی بر اسلام ناب محمدی است و اینها با مردمي که به دنبال اسلام ناب هستند مخالفت دارند.

سردار بابااحمدی بیان کرد: هم‌ اکنون روز به روز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قوی‌تر و قدرتمندتر در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، دینی و اعتقادی است و امروز ملت ایران در چشم همه ملل عزیز می‌شود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه ۲۷ دی ماه سال ۱۳۹۸ بعد از شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: تنها راه پیش روی ملت ایران قوی شدن است؛ قوی شدن یعنی ارتقای قدرت بازدارندگی و اعترافات مطبوعات رژیم صهیونیستی بر این امر که نشان دهنده قوی شدن کشور ایران در این حوزه است.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور تصریح کرد: زن یعنی وجود مقدسه حضرت خدیجه کبری (س) که اسلام گستر شد، حجاب حرز مراقبت از گوهر وجودی زن است و دشمن به دنبال این است که این گوهر را با تحریف واقعیت‌ها و حقایق و وارونه جلوه دادن ارزش‌ها تنزل دهد.

وی افزود: دشمن حجاب را به عنوان مانع و سدی در مسیر رشد و ترقی زن معرفی می‌کند و در پی تنزل این ارزش است.

سردار بابااحمدی تصریح کرد: در این نبرد و جنگ نرم امروز اگر چه دشمن به فضل الهی توفیقاتی نداشت، تلاش کرد و با زدن قداسات و تنزل ارزش معنوی و الهی زن برخی از سرزمین‌های ذهن‌ها و مغزهای دختران ما را به تصرف درآورد که باید با دقت تمام و نرمی این سرزمین‌ها را پس بگیریم.

وی ابراز کرد: خواهران ما در پایگاه‌های مقاومت بسیج توانستند با امر به معروف و نهی از منکر فکر و خيالات دشمن را بهم بریزند و به حجاب اسلامی افتخار می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور با بیان اینکه باید از دوقطبی سازی پرهیز شود و به نرمی و مدارا اهداف و نیت دشمن را تبیین کرد، گفت: دومین راه مقابله با این جنگ جهاد تربیت است، باید فرزان خود را بعد از گذراندن سن ۷ سالگی واکسینه تربیت کنیم.

وی با بیان اینکه پایگاه بسیج در مسجد دانشگاه انسان‌ساز است، گفت: پایگاه بسیج باید با مرکزیت مسجد و محوریت ائمه جماعات همراه هم افزایی که هیئت امنا، خادمین و کانون‌های فرهنگی هنری و سایر مجموعه‌ها دارند و به نوعی در مسجد ایفای نقش می‌کنند برنامه‌های مدون، مستمر و فشرده در مسجد پیش‌بینی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات